آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال و خاتمه افتخارآمیز با تیم ریوآوه

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، هفته پایانی لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته برگزار گردید. این رقابت ها به واسطه عملکرد مهدی طارمی در تیم ریوآوه و رقابت او با سه مهاجم دیگر برای کسب عنوان آقای گلی از حساسیت زیادی برخوردار بود.

آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال و خاتمه افتخارآمیز با تیم ریوآوه

ریوآوه شب گذشته به مصاف تیم بواویستا رفت و طارمی در ادامه فرایند فوق العاده خود توانست در این ملاقات هم گلزنی کند. مهاجم تیم ملی ایران در این مسابقه در دقایق 17 و 84 گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را در اولین فصل حضورش در لیگ پرتغال به عدد 18 افزایش دهد.

دیگر ملاقات شب گذشته بین بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون برگزار گردید که تیم بنفیکا پیروز شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. در این ملاقات پیتسی مهاجم تیم بنفیکا که از قبل 18 گله بود، نتوانست دروازه حریف را باز کند. با این حال کارلوس وینیسیوس دیگر مهاجم بنفیکا گلزنی کرد تا او هم تعداد گل های این فصل خود را به عدد 18 برساند.

به این ترتیب طارمی در کنار دو مهاجم دیگر بنفیکا به صورت مشترک به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست یافت تا در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا، توجهات را بیشتر به خود جلب کند.

باتوجه به خبرهای زیادی که رسانه های پرتغال از علاقه سه تیم اسپورتینگ، پورتو و بنفیکا به طارمی منتشر نموده اند، به نظر می رسد کار این مهاجم ایرانی در تیم ریوآوه تمام شده است و فصل آینده باید او را با لباس تیم دیگری ببینیم.

صندلی پنج تیم برتر لیگ پرتغال به این ترتیب است:

1- پورتو 82 امتیاز

2- بنفیکا 77

3- براگا 60

4- اسپورتینگ 60

5- ریوآوه 55

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14152

به "آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال و خاتمه افتخارآمیز با تیم ریوآوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گلی طارمی در لیگ پرتغال و خاتمه افتخارآمیز با تیم ریوآوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید