آمازون رفتار وحشیانه و نابرابر علیه سیاهپوستان را محکوم کرد

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت آمازون در حمایت از معترضین به مرگ جورج فلوید (شهروند سیاهپوست آمریکایی که توسط پلیس کشته شد) بیانیه صادر کرد. در این بیانیه به رفتار نابرابر و وحشیانه علیه سیاه پوستان اشاره شده است.

آمازون رفتار وحشیانه و نابرابر علیه سیاهپوستان را محکوم کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همزمان با اعتراض به مرگ جورج فلوید، شورش هایی در سراسر کشور ایالات متحده به راه افتاده است و آمازون نیز تلاش کرده با این اعتراضات همراه شود.

بیشتر بدانید:

درگیری بازیگر آمریکایی با پلیس / با باتون به سراغ من آمدند

نیویورک تایمز: ترامپ از ترسِ معترضان، به پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید منتقل شده بود

کاملا هریس: خیابان های آمریکا به خون سیاهان آغشته است

این غول خرده فروشی در توییتی رفتار ناعادلانه با سیاهپوستان را محکوم کرد و خواستار پایان دادن به این نوع رفتار های بی رحمانه شد. اما این پیام آمازون در شرایطی منتشر شده است که این شرکت با انتقاد هایی متعدد به علت رفتار های خود با کارگران انبار رو به رو است و بسیاری نیز معتقدند این شرکت حق نداشت اقدام به فروش فناوری تشخیص چهره به سازمان های اجرای قانون کند.

آمازون تنها شرکت فناوری نیست که در حمایت از جامعه سیاهان بیانیه صادر می کند. این غول فناوری با انتشار بیانیه به توییتر، مایکروسافت و دیگران پیوسته است. آمازون توئیت کرد: رفتار نابرابر و وحشیانه با مردم سیاه پوست در کشور ما باید متوقف شود. ما با هم در همبستگی با جامعه سیاهان، کارمندان، مشتریان و شرکای خود در مبارزه با نژادپرستی سیستماتیک و بی عدالتی ایستاده ایم.

همانطور که اشاره شد، شرکت آمازون مدتی پیش مورد انتقاد درباره رفتار با کارمندان خود قرار گرفته است و حتی تعدادی از افرادی را که در اعتراض به نحوه رفتار شرکت با کارکنان در طول همه گیری COVID-19 اعتراض کرده بودند را اخراج کرده است؛ بنابراین، بیانیه حمایت صریح آمازون از جامعه سیاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به ویژه اگر آمازون ازخانه خود شروع به کار کند و به کارمندان خود احترام بیشتری بگذارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12061

به "آمازون رفتار وحشیانه و نابرابر علیه سیاهپوستان را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون رفتار وحشیانه و نابرابر علیه سیاهپوستان را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید