اتلتیکومادرید از خرید ایکاردی منصرف شد

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه اتلتیکومادرید برنامه ای برای خرید مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر ندارد.

اتلتیکومادرید از خرید ایکاردی منصرف شد

به گزارش خبرنگاران، چند رسانه ایتالیایی خبرهایی را منتشر نموده اند مبنی بر اینکه اتلتیکومادرید دیگر مائورو ایکاردی را نمی خواهد و حالا تنها مشتریان مهاجم آرژانتینی اینتر، ناپولی، یوونتوس، منچستریونایتد و رئال مادرید هستند.

اگرچه ایکاردی بعد از 6 هفته دوری از تیم، به ترکیب برگشته است، هنوز هم خیلی ها پیش بینی می نمایند که او بعد از خلع شدن از کاپیتان تیم و اختلافات داخلی که میان او و چندین بازیکن تیم وجود دارد، در سرانجام فصل اینتر را ترک خواهد کند.

به تازگی خبرهایی در رسانه های اسپانیایی منتشر شده مبنی بر اینکه اتلتیکومادرید با واندا نارا، مدیر برنامه های ایکاردی که همسر او نیز هست تماس گرفته تا وضعیت او را برای پیوستن به روخی بلانکو جویا گردد. اکنون اما سایت افی سی اینتر نیوز، سایت توتومرکاتو وب و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا تأکید نموده اند که ابراز تمایل اتلتیکومادرید به ایکاردی مربوط به 2 سال پیش بوده نه سال جاری.

در حال حاضر تنها تیم هایی که واقعاً آماده پیشنهاد دادن به ایکاردی هستند، در داخل سری A بوده و آن دو باشگاه ناپولی و یوونتوس هستند، البته منچستریونایتد و رئال مادرید هم نیم نگاهی به وضعیت ایکاردی دارند و اگر اینتر قبول کند رقم درخواستی اش را به حدود 75 میلیون یورو برساند، آماده اند با او قرارداد ببندند. این در حالیست که غرامت فسخ قرارداد ایکاردی با اینتر 110 میلیون یورو و تنها از سوی تیم های غیرایتالیایی برای یک بازه زمانی چند هفته ای در ماه های ژوئن و جولای قابل پرداخت است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1028

به "اتلتیکومادرید از خرید ایکاردی منصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید از خرید ایکاردی منصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید