اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - با اتمام جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سه نمایش غرب حقیقی، حاد و زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می فرایند.

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش غرب حقیقی نوشته سم شپارد و کارگردانی امید سعید پور اجرای خود را از بیست و هفتم بهمن ماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی شروع می نماید. تهیه این نمایش که هرشب ساعت 18 و به مدت زمان 60 دقیقه روی صحنه می رود، بر عهده پرویز پرستویی هنرمند شناخته شده تئاتر و سینما است.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به حمیدرضا چرختاب، امید سعید پور و شادی امیری به عنوان بازیگران این نمایش اشاره نمود.

همچنین نمایش زندگی در لانگ شات یا مرگ در کلوز آپ به نویسندگی محمدرضا مالکی و جواد خورشا و کارگردانی محمدرضا مالکی از بیست و هفتم بهمن در سالن کوچک تئاتر مولوی اجرای خود را شروع و همه روزه در ساعت 17 به روی صحنه میرود.

در این مونولوگ نمایشی محمدرضا مالکی ایفای نقش می نماید.

دیگر نمایشی که با برطرف محدودیت های کرونا به روی صحنه می رود، نمایش حاد به نویسندگی علیرضا اجلی و کارگردانی ابراهیم عبدی بوده که با مدت زمان 40 دقیقه از روز دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه ساعت 19 اجرای خود را در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به شروع می نماید.

در این نمایش نیز نغمه طوسی، مصطفی عطری و محمدرضا آریان به عنوان بازیگر حضور دارند.

گفتنی است نمایش های فوق با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان مخاطبان بوده و در روزهای شنبه نیز اجرا نخواهند داشت.

علاقمندان برای تهیه بلیط و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه تیوال مراجعه نمایند.

گفتنی است کلیه دانشجویان مراکز آموزش عالی با ارائه کارت دانشجویی معتبر می توانند از تخفیف 60 درصدی مرکز تئاتر مولوی برای دیدن نمایش ها استفاده نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22935

به "اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید