ادعایی درباره سهام سازمان لیگ نداریم، ارثی به وراث ما نمی رسد

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس سابق سازمان لیگ گفت: ادعایی در خصوص سهام این سازمان نداریم و هیچ ارثی به وراث ما نخواهد رسید.

ادعایی درباره سهام سازمان لیگ نداریم، ارثی به وراث ما نمی رسد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بحث سهام موجود در سازمان لیگ فوتبال ایران توسط پنج نفر از اعضای هیئت مؤسس این سازمان باعث نگرانی های زیادی برای جامعه فوتبال شده است. در تشکیلات سازمان لیگ فوتبال ایران که در بهار سال 87 در اداره ثبت شرکت ها به صورت رسمی ثبت و هویتی قانونی و رسمی برای آغاز کار پیدا نموده، علی کفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، علی کاظمی و عزیزالله محمدی به عنوان هیئت مؤسس سازمان لیگ اقدامات قانونی را در این رابطه انجام داده اند.

حضور این افراد در سازمان لیگ ابهامات زیادی را در خصوص سهام و سهام داران سازمان لیگ فوتبال ایران به وجود آورده است. مهم ترین مسئله این است که پس از فوت هر کدام یک از این افراد، 20 درصد سهام سازمان لیگ به وراث آنها می رسد.

در همین رابطه عزیزالله محمدی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: هیچ سهمی قرار نیست به وراث من و دیگر افرادی که نام آن ها به میان آمده است، برسد. بنده به همراه آقایان کفاشیان، تاج، نبی و کاظمی نامه ای به دبیرخانه سازمان لیگ داده ایم که بر اساس آن هیچ سهم الارثی از سازمان لیگ به ما نمی رسد و کلیه سهام به فدراسیون فوتبال تعلق دارد.

وی اضافه نمود: جالب است بدانید این نامه علاوه بر ثبت در دبیرخانه سازمان لیگ ثبت به حراست وزارت ورزش هم ارسال شده است. در حقیقت با ارسال نامه در دوره ریاست کفاشیان، تاج و بهاروند از سازمان لیگ خواسته ایم تکلیف سازمان لیگ و اعضای هیئت رئیسه و سهام داران روشن گردد.

مدیر پیشین سازمان لیگ تأکید کرد: نه بنده و نه هیچ یک از افرادی که نام آن ها آورده شده نه پیش از این و نه در حال حاضر ادعایی درباره سهام سازمان لیگ نداریم و در گذشته هم خواسته ایم نام ما از میان سهام داران حذف گردد. بنابراین نه تنها من بلکه تاج، کفاشیان، نبی و کاظمی کوچک ترین ارثی از سازمان لیگ نمی بریم.

محمدی در خصوص اینکه اعلام شده تغییرات مدیریتی غیرقانونی در سازمان لیگ پس از جدایی وی از ریاست این سازمان اجرا شده، بیان نمود: خواسته اداره کل ثبت شرکت ها این است که تغییرات مدیریتی طبق قوانین مصوب انجام گردد و این موضوع در خصوص اتفاقات مالی و مالی نیز صدق می نماید. تا دی ماه سال 97 امضاها توسط کفاشیان زده می شده و پس از آن چکی در این سازمان امضا نشده است. ولی تغییراتی که اجرا شده اما به مرحله ثبت نرسیده به نوعی تخلف محسوب می گردد.

وی گفت: بار دیگر به این نکته تأکید می کنم که هیچ یک از ما 5 نفر ادعایی در خصوص سهام سازمان لیگ نداریم و به مؤسسه لیگ برتر باشگاه های ایران تعلق دارد. در نامه ارسالی هم به این مسئله اشاره شده که ما امانت دار هستیم و هر موقع که اعلام نمایند، برای امضا حضور پیدا خواهیم کرد. ضمن اینکه در صورت فوت هر یک از ما پنج نفر، آن نامه سندیت لازم را دارد و کوچک ترین سهمی به هیچ یک از وراث ما تعلق نخواهد گرفت.

4048/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11135

به "ادعایی درباره سهام سازمان لیگ نداریم، ارثی به وراث ما نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعایی درباره سهام سازمان لیگ نداریم، ارثی به وراث ما نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید