ادعای روزنامه دولت؛ برانکو سرمربی تیم ملی شد!

به گزارش مجله آزمون اول، روزنامه دولتی ایران ورزشی در خبری جالب مدعی شد که برانکو اینوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده است.

ادعای روزنامه دولت؛ برانکو سرمربی تیم ملی شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از ناکامی تیم ملی مقابل بحرین و عراق در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر، حرف و حدیث ها در مورد سرنوشت مارک ویلموتس شروع شد و بحث به اینجا کشید که باید در مورد آینده تیم ملی در فدراسیون، بررسی های جدیدی صورت بگیرد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال برای آرام نگه داشتن فضای اطراف تیم ملی با ترس و تردید در مورد احتمال جدایی ویلموتس حرف می زنند.

نتایج ضعیف تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باعث شده تا موج نارضایتی هواداران و مسئولین فدراسیون فوتبال از ویلموتس به راه بیفتد و زمزمه هایی مبنی بر برکناری سرمربی بلژیکی یوزها به گوش برسد.

به همین دلیل روزنامه ایران ورزشی مدعی شده برانکو ایوانکوویچ در ادامه راه بر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. گفتنی است در این باره نظر نهایی را سلطانی فر، وزیر ورزش خواهد داد

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4151

به "ادعای روزنامه دولت؛ برانکو سرمربی تیم ملی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای روزنامه دولت؛ برانکو سرمربی تیم ملی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید