استارتاپ ها مشتاق فعالیت در جزیره کیش است

به گزارش مجله آزمون اول، کیش - آذری جهرمی در مراسم اختتامیه جشنواره سینما تورز خواهان برطرف موانع گمرکی و توسعه همه جانبه جزیره زیبای کیش شد

استارتاپ ها مشتاق فعالیت در جزیره کیش است

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران در کیش ، در مراسم اختتامیه جشنواره سینما تورز که با حضورمحمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، حسینی معاون فرهنگی وزارت ارشاد ، جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی کشور و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان سینمای کشورمان که درسالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزارشد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرهای ساحلی به ویژه مناطق جنوبی کشورمان و جزایر کیش، قشم و هرمز، انعکاس این جاذبه ها به وسیله سینما در سطح ملی و بین المللی را بسیار موثر دانست.

آذری جهرمی گفت: جزیره کیش نگین گردشگری کشور است وایجاد زمینه فعالیت گسترده بخش خصوصی در این منطقه ،توسعه همه جانبه کیش را تسریع می نماید.

وی با اشاره به وجود بعضی موانع فعالیت بخش خصوصی که به دلیل تسری قوانین سرزمین اصلی به مناطق آزاد ایجاد شده و باماهیت این مناطق مغایر است و همچنین کوشش های دکتر مظفری درجهت رفع این موانع گفت: با وزیر اقتصاد نیز در این خصوص تبادل نظر می کنم تا مسائل گمرک و موارد مشابه در منطقه آزاد کیش رفع گردد.

وزیرارتباطات تاکید نمود: استارتاپ ها و بخش خصوصی با ایده های نو، انگیزه قوی و توان سرمایه ای بالا، آماده و مشتاق فعالیت در جزیره کیش است و تنها باید کوشش کنیم تا شرایط فعالیت آنها تسهیل گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2083

به "استارتاپ ها مشتاق فعالیت در جزیره کیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ ها مشتاق فعالیت در جزیره کیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید