استرداد 11 عضو فرانسوی داعش به کشورشان

به گزارش مجله آزمون اول، وزیر کشور ترکیه از استرداد 11 شهروند فرانسوی عضو داعش به کشورشان در اوایل ماه آینده میلادی اطلاع داد.

استرداد 11 عضو فرانسوی داعش به کشورشان

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه اظهار کرد: اوایل دسامبر آینده 11 شهفرایند فرانسوی عضو گروه تروریستی داعش به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

وزیر کشور ترکیه امروز، پنج شنبه طی سخنانی در کنفرانس مهاجرت، امنیت و ادغام اجتماعی در منطقه دریای اژه در شهر ازمیر با اشاره به ادامه فرایند استرداد داعشی های خارجی بازداشتی، گفت: اوایل ماه دسامبر 11 داعشی اهل فرانسه به این کشور بازگردانده خواهند شد.

وی با اشاره به تحولات مربوط به سوریه نیز اضافه نمود: ترکیه امروز از سویی کوشش می نماید مساله مهاجرت را مدیریت کند و از سوی دیگر نیز کوشش دارد زمینه ثبات و صلح را در منطقه فراهم آورد.

استرداد داعشی ها

سویلو همچنین توضیح داد: ترکیه امکانات لازم برای ادامه تحصیل بیش از 95 درصد از بچه ها خانواده های پناهجوی سوری را فراهم آورده است و امکان توقف و معکوس کردن فرایند مهاجرت تا زمانی که گروه های تروریستی پ.ک.ک،پ.ی.د و داعش به شکل کامل مهار نشده اند وجود ندارد. ترکیه درباره مدیریت مهاجرت و مبارزه با تروریسم جدی است و فرایند استرداد اعضای خارجی داعش ادامه دارد.

طبق گزارش تلویزیون ترکیه، این کشور 11 نوامبر جاری تعدادی از خانواده های داعشی ها را به کشورهای اصلی شان بازگرداند.،ایسنا

نشست وزیران خارجه ائتلاف آمریکایی و اختلاف بر سر استرداد داعشی های اخراجی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4157

به "استرداد 11 عضو فرانسوی داعش به کشورشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرداد 11 عضو فرانسوی داعش به کشورشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید