اعتبار 15میلیارد ریالی برای سامان دهی بخشی از سواحل دریاچه ارومیه

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از صرف هزینه 15 میلیارد ریالی برای سامان دهی بخشی از ساحل دریاچه ارومیه و تأمین خدمات رفاهی برای گردشگران اطلاع داد.

اعتبار 15میلیارد ریالی برای سامان دهی بخشی از سواحل دریاچه ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری امروز دوشنبه 12 خرداد 99 با اعلام خبر فوق گفت: سواحل روستای گورچین قلعه یکی از مناطق گردشگرپذیر دریاچه ارومیه است که اداره کل برای سامان دهی و ایجاد امکانات زیرساختی و رفاهی آن اقدام نموده است.

او اضافه کرد: 30 سرویس بهداشتی و حمام سیار متناسب با حفاطت محیط زیست خریداری شده و برای نصب در ساحل دریاچه در اختیار بخشداری و دهیاری محل قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: جهت دسترسی به ساحل نیز به طول 12 کیلومتر به صورت اساسی زیرسازی و آسفالت ریزی شده و کمپینگ گورچین قلعه نیز با نصب آلاچیق ها، دیوارکشی و سنگ فرش کردن محوطه بازسازی و ساماندهی شده است.

او توضیح داد: برای سامان دهی و ایجاد تسهیلات برای گردشگران در دیگر بخش های دریاچه ارومیه از جمله ساحل و جهت جاده و پل میان گذر دریاچه، آماده همکاری با دیگر دستگاه های ذی ربط هستیم، سال جاری در نظر داریم که فرایند ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه سرعت بیشتری پیدا کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12052

به "اعتبار 15میلیارد ریالی برای سامان دهی بخشی از سواحل دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 15میلیارد ریالی برای سامان دهی بخشی از سواحل دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید