افزایش اتوبوس های حامل زائران اربعین به شهر های مرزی

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل سامان پایانه و پارک سوار های شهرداری تهران فعالیت های اجرا شده برای سفر های زائران در اربعین حسینی را تشریح کرد.

افزایش اتوبوس های حامل زائران اربعین به شهر های مرزی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ امیرحسین صدیقی با اشاره به برنامه های سازمان پایانه ها و پارک سوار ها به مناسبت سفر های زائران اربعین حسینی شرح داد: افزایش ناوگان حمل ونقلی برای جابه جایی زائران اربعین به شهر های مرزی و برقراری نظم ترافیکی در پایانه و خیابان های اطراف پایانه ازجمله اقدامت اجرا شده است.

وی با بین اینکه از ابتدای هفته جاری موج سفر های ویژه اربعین آغازشده است از افزایش سرویس های ویژه اربعین هم زمان با اضافه شدن مرز جدید خسروی به 3 مرز دیگر (مهران، شلمچه، چزابه) خبر داد و گفت: با هماهنگی پلیس راهور، تسهیل خروج اتوبوس ها به سمت اتوبان آزادگان به منظور پیشگیری از ترافیک در حاشیه پایانه و خیابان های اطراف (پایانه جنوب) اجرا شده است.

صدیقی از نظارت تعزیرات حکومتی بر قیمت بلیت ها و کالا ها در این ایام خبر داد و گفت: به طور حتم با هرگونه تخلف و گران فروشی بلیت در این ایام برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارها، برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از عزاداران حسینی، هویت بخشی مذهبی به فضای پایانه ها با انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، فضاسازی محیطی با سیاه پوش کردن پایانه ها و نصب پرچم و کتیبه، بنر و طاق نصرت، برپایی ایستگاه سلامت برای مسافران و زائران ازجمله اقدامات اجرا شده است.

صدیقی در پایان گفت: تعداد سرویس ارائه شده به سه مقصد مهران، شلمچه، چزابه در اربعین سال گذشته بیش از 3800 سرویس بوده است و تعداد مسافر خارج شده نیز بیش از 93000نفر بوده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3153

به "افزایش اتوبوس های حامل زائران اربعین به شهر های مرزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اتوبوس های حامل زائران اربعین به شهر های مرزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید