افزایش تقاضا برای تبلت با شیوع ویروس کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، دنیا مشغول مبارزه با همه گیری کووید19 است و همزمان صنایع بیشتری برای ادامه فعالیت خود به بخش دیجیتال رجوع می نمایند. بخش آموزش یکی از نمونه های دیجیتالی شدن است. تعداد روزافزونی از دانشگاه ها، مدارس و موسسات دیگر فعالیت های آموزشی را به طور آنلاین انجام می دهند.

افزایش تقاضا برای تبلت با شیوع ویروس کرونا

درهمین راستا پیش بینی می گردد بازار تبلت در امسال با رشد قابل توجه تقاضا روبرو گردد. توسعه سریع و اجباری بازار آموزش آنلاین به طور مستقیم تقاضا برای کالاهای مرتبط را افزایش داده است. این فرایند شامل گجت های الکترونیکی مانند پروژکتور، پرینتر و حتی تبلت نیز می گردد.

طبق گزارش جدید شرکت IDC در مقایسه سالانه، در ماه فوریه 2020 میلادی تعداد محموله های تبلت 100 درصد رشد نموده است.

همچنین این رشد ناگهانی در ماه مارس 2020 میلادی نیز 50 درصد اعلام شده است. این ارقام کلی و شامل تبلت های معمولی و همچنین تبلت های آموزشی است.

تبلت های آموزشی گجت هایی هستند که تمرکز آنها روی مشتریان جوان و منابع آموزشی مرتبط با دورس است. همچنین در این نوع تبلت ها اپلیکیشن های مخصوصی به طور پیش فرض نصب شده است.

طبق گزارش IDC ، بازار تبلت چین در این بازه شاهد رشد مداوم بوده است. در سال 2019 میلادی در این کشور بیش از 4 میلیون تبلت آموزشی بارگیری شد. پیش بینی می گردد در 2020 میلادی 4.4 میلیون دستگاه و در 2021میلادی 4.7 میلیون دستگاه بارگیری گردد. این ارقام در مقایسه با فرایند نزولی معمول در بازار تبلت تضاد بسیار دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10727

به "افزایش تقاضا برای تبلت با شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تقاضا برای تبلت با شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید