انجام تست پی سی آر برای آغاز فعالیت کارکنان الزامی نیست، پلمپ رستوران هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند

به گزارش مجله آزمون اول، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: دریافت تست از همه کارمندان در دستور کار وزارت بهداشت نیست و انجام تست پی سی آر برای آغاز به کار کارکنان الزامی نیست.

انجام تست پی سی آر برای آغاز فعالیت کارکنان الزامی نیست، پلمپ رستوران هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند

فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره انجام تست کرونا در برخی ادارات گفت: این موضوع در دستور کار وزارت بهداشت نیست و انجام تست پی سی آر برای آغاز به کار کارکنان الزامی نیست.

وی همچنین با توجه به بازگشایی هایی که صورت گرفته است ادامه داد: نظاران وزارت بهداشت به مشاغل پرخطر سرکشی می کنند و اگر تخلفی از آنان سربزند حتما رسیدگی های لازم را انجام خواهند داد.

فرهادی بیان کرد: هموطنان باید بدانند با توجه به این که رستوران ها باز شدند پروتکل های بهداشتی حتما رعایت شود این برتکل ها به همه رستوران ها ابلاغ شده و تمام صنوف کد های مخصوص خودشان را از وزارت بهداشت دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: مردم می توانند با پاسخ دهی به 5 سوال و ارسال کد مکان مورد نظر مشخص کنند که آیا آن صنف یا رستوران برای جلوگیری از شیوع کرونا پروتکل ها رعایت کرده است یا خیر؟ که اگر میانگین جواب ها منفی باشد حتما مراجع قضایی وارد عمل می شوند و نسبت به پلمپ آن واحد اقدام خواهند کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12046

به "انجام تست پی سی آر برای آغاز فعالیت کارکنان الزامی نیست، پلمپ رستوران هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تست پی سی آر برای آغاز فعالیت کارکنان الزامی نیست، پلمپ رستوران هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید