اندروید 11 برای گلکسی A21s و آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A51 منتشر شد

به گزارش مجله آزمون اول، سامسونگ مدتی است که انتشار آپدیت اندروید 11 را برای گوشی های خود آغاز کرده و در طول این زمان هم گوشی های زیادی از شرکت به سیستم عامل جدید به روزسانی شدند. امروز اما نوبت گلکسی A21s بود که به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کند. همچنین کاربران گلکسی A51 هم می توانند آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 را از امروز دریافت کنند.

اندروید 11 برای گلکسی A21s و آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A51 منتشر شد

سامسونگ معمولا گوشی های میان رده خود را به مدت دو سال به روزرسانی می کند. البته طبق سیاست جدیدی که شرکت کره ای بعد از عرضه سری نوت 20 در پیش گرفت، یک سری میان رده نظیر A51 و A71 به جمع گوشی های پرچم داری اضافه شدند که به مدت سه سال از طرف سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری می شدند. سایر گوشی های میان رده طبق معمول تا دو سال به سیستم عامل جدید آپدیت می شوند.

گلکسی A21s هم جزء همین گوشی هاست که سال گذشته و با اندروید 10 راهی بازار شد و به همین خاطر کاربران این گوشی انتظار داشتند اندروید 11 برای آن ها منتشر شود که امروز این رخ داد. اما نکته جالب اینجاست که سامسونگ سال گذشته در ماه ژوئن از این گوشی رونمایی کرد و قرار بود ماه مه امسال، گلکسی A21s اندروید 11 را دریافت کند. اما شرکت کره ای کاربران این محصول مقرون به صرفه را بیش از این معطل نکرد و تقریبا دو ماه زودتر از برنامه، به روزرسانی اندروید 11 را برای آن منتشر کرد.

آپدیت کنونی اما فعلا فقط در یک منطقه و آن هم کره جنوبی عرضه شده و با شماره مدل A217NKSU5CUC7 عرضه شده که رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را به A21s می آورد. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ نسخه نهایی این آپدیت را در همان ماه مه که در نظر گرفته بود برای تمام مناطق عرضه می کند. (بازه زمانی اردیبهشت - خرداد 1400). هر چند شاید شرکت کره ای کمی زودتر تصمیم به انجام این کار بگیرد.

  • بهترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ از آغاز تا اکنون

اما این تمام ماجرا نیست و یک گوشی دیگر سامسونگ هم به روزرسانی مهمی را دریافت کرد. امروز برای گلکسی A51 که پرفروش ترین گوشی سامسونگ و البته پرفروش ترین گوشی اندرویدی سال گذشته لقب گرفت، یک آپدیت منتشر شده که رابط کاربری آن را از نسخه 3 به 3.1 ارتقا می دهد.

این به روزرسانی با شماره مدل A515FXXU4EUC8 و فعلا فقط در کشور روسیه منتشر شده. همچنین همراه با این به روزرسانی، بسته امنیتی ماه آوریل 2021 هم روی گوشی نصب می شود. عملکرد سامسونگ در این زمینه بسیار عالی بوده چرا که تا دو شنبه هفته بعد، تنها گوشی های پیکسل گوگل هستند که بسته امنیتی ماه آوریل را دریافت می کنند.

رابط کاربری One UI 3.1 جدیدترین نسخه از رابط سامسونگ است. اگر از گلکسی A51 استفاده می کنید، احتمالا می دانید که سامسونگ اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را برای این گوشی منتشر کرد. حال جدیدترین رابط کاربری هم برای پرفروش ترین گوشی اندرویدی بازار منتشر شده و قابلیت هایی نظیر Eye Comfort Shield، افکت های تماس ویدیویی، گزینه ای برای حذف موقعیت مکانی قبل از اشتراک گذاری یک تصویر، قابلیت های جدید برای دوربین و همچنین یک سری تغییرات جزئی در خود رابط را به آن اضافه نمود.

همان طور که گفته شد، این به روزرسانی فعلا برای کاربران روسیه عرضه شده اما انتظار می رود طی روزها یا هفته های آینده، دارندگان گلکسی A51 در تمامی مناطق بتوانند آن را دریافت کنند.

  • بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A52؛ از همه نظر مطمئن!

منبع: GSMArena

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23156

به "اندروید 11 برای گلکسی A21s و آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A51 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 11 برای گلکسی A21s و آپدیت One UI 3.1 برای گلکسی A51 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید