ایرج عرب: برای قهرمانی در هر 3 جام کوشش می کنیم، هزینه ما برای بازی در کشور ثالث 10 برابر شده است

به گزارش مجله آزمون اول، ایرج عرب، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد این تیم برای قهرمانی در هر سه جام کوشش می نماید.

ایرج عرب: برای قهرمانی در هر 3 جام کوشش می کنیم، هزینه ما برای بازی در کشور ثالث 10 برابر شده است

به گزارش خبرنگاران، ایرج عرب در خصوص آغاز خوب تیم پرسپولیس در سال 98 و اینکه آیا امیدوار است این تیم در امسال به قهرمانی در مسابقات مختلف برسد، گفت: بله ما برای قهرمانی در هر سه جام کوشش می کنیم و برنامه ریزی مان هم در همین راستاست. خدا را شکر تمام امور به خوبی در حال اجرا است و به لحاظ فنی هم مسئله ای نداریم.

وی درباره مسائل اقتصادی تیم پرسپولیس توضیح داد: مسائل اقتصادی همواره وجود دارد، اما در حال کنترل هزینه ها هستیم. به طور مثال اگر بازی با الاهلی در تهران برگزار می شد هزینه ما یک دهم هزینه کنونی بود. ما الان 10 برابر بازی در تهران هزینه می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که باشگاه های ایرانی با این ماجرا کنار آمده اند؟، گفت: خیر، این طور نیست. ما یک ماه پیش به فدراسیون فوتبال بابت همین موضوع نامه زدیم و روز گذشته هم دوباره این نامه را تکرار کردیم که هزینه ما را باید پرداخت نمایند. بازی با الاهلی اگر در تهران برگزار می شد ما فقط هزینه یک شب هتل برای تیم و یک شب هتل برای داوران و مسئولان بازی داشتیم، اما الان هزینه رفت و برگشت و سایر هزینه ها به صورت دلار حساب می گردد. همان طور که گفتم ما 10 برابر بازی در تهران هزینه می کنیم. به جز این هزینه ها مشکل رفت و برگشت و سایر مسائل هم وجود دارد.

عرب راجع به اینکه چه کسی باید مشکل میزبانی تیم های ایرانی را حل نماید، مطرح نمود: نمی دانم. من به تاج هم نامه زدم الان در فرودگاه حضور دارم و برای بردن مقداری ارز به مشکل برخوردم. اینها مسائلی است که دیده نمی گردد، اما وجود دارد. ما هم برای اینکه تیم به مشکل نخورد مجبوریم چیزی نگوییم. الان پرسپولیس نماینده ایران است و باید همه از آن حمایت کنیم و اجازه ندهیم آرامش این تیم به هم بخورد.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی مطرح می گردد، خاطر نشان کرد: این مسائل هیچ کدام صحت ندارد. روز گذشته هم مدعی شدند که فیفا برای مطالبات برانکو نامه زده است. این در حالی است که این نامه اصلاً باید به فدراسیون زده گردد نه به باشگاه پرسپولیس، اما فکر می کنم فیفا به جای فدراسیون ایمیل یک خبرگزاری را زده بود که این خبر مطرح شد (باخنده). شفاف سازی و اطلاع رسانی خوب است و من هم همواره در این زمینه همکاری نموده ام، اما باید به نحوی پیش برویم که تیم بدون حاشیه باشد و پیروز گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص یاری های علیرضا بیرانوند به سیل زدگان استان لرستان نیز توضیح داد: سیل در چند روز گذشته کام همه هموطنان را تلخ کرد. بیرانوند هم بچه لرستان است و باید کاری برای آنها انجام می داد. باشگاه پرسپولیس قبلاً به وسیله هلال احمر به سیل زدگان یاری نموده بود، اما دوباره با هماهنگی هایی که با هلال احمر انجام دادیم و با یاری علیرضا بیرانوند 10 کامیون شامل یاری های اولیه به استان های سیل زده فرستادیم. باز هم دوستان مان در استادیوم درفشی فر حضور دارند و منتظرند یاری های مردمی را به مناطق سیل زده بفرستند.

عرب در خصوص حساسیت هفته های خاتمهی لیگ برتر و اتفاقات داوری در این مسابقات یادآور شد: من قبلاً هم گفته ام خودم در مسائل فنی دخالت نمی کنم و آن را به افراد فنی می سپارم. در خصوص داوری هم سعی نموده ایم طبق مقررات رفتار کنیم و هر موقع اعتراضی داشته ایم کتباً آن را به فدراسیون فوتبال منعکس کردیم. الان هم امیدواریم اتفاقات بدی در بازی های آینده رخ ندهد.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می کرد، در واکنش به این پرسش که آیا پاداش نایب قهرمانی در فصل گذشته آسیا را دریافت نموده اند یا خیر، گفت: بله، این پاداش به طور کامل دریافت و تمام آن هم هزینه جاری باشگاه شد. سعی کردیم با مدیریت این پول مسائل موجود را رفع کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه درباره مصدومیت پیاپی کمال کامیابی نیا نیز خاطر نشان کرد: به امید خدا بعد از بازی با الاهلی با برانکو ایوانکوویچ جلسه ای خواهیم داشت تا ببینیم چه تصمیمی در این مورد خواهیم گرفت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1006

به "ایرج عرب: برای قهرمانی در هر 3 جام کوشش می کنیم، هزینه ما برای بازی در کشور ثالث 10 برابر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج عرب: برای قهرمانی در هر 3 جام کوشش می کنیم، هزینه ما برای بازی در کشور ثالث 10 برابر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید