بازدید از اماکن تاریخی خراسان جنوبی در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان شد

به گزارش مجله آزمون اول، بازدید از اماکن تاریخی خراسان جنوبی به دستور استاندار در ایام نوروز، برای خبرنگاران سراسر کشور که خراسان جنوبی را برای گردش نوروز انتخاب کرده اند رایگان شد.

بازدید از اماکن تاریخی خراسان جنوبی در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ گردشگری، معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خراسان جنوبی و برای تکریم خبرنگاران سراسر کشور، این هدیه را از طرف استان خراسان جنوبی به خبرنگاران سراسر کشور تقدیم کرد.

خبرنگاران می توانند با ارائه کارت شناسایی خبرنگاری، از اماکن تاریخی خراسان جنوبی، به صورت رایگان بازدید کنند.

خراسان جنوبی با 6 استان کشور شامل خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، اصفهان و سمنان همسایه است. یکهزار و 500 اثر تاریخی در این استان مرزی و کویری شناسایی شده و 860 اثر از این تعداد تاکنون در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده که ظرفیتی مهم برای جذب گردشگر است.

همچنین بیش از 60 اثر طبیعی و 45 اثر استان در فهرست میراث معنوی به ثبت رسیده است.

10 منطقه گردشگری، 14 روستای هدف گردشگری، هفت کویر شاخص و منحصر به فرد در شهرستان های مختلف و سه آبگرم معدنی از جمله مقاصد گردشگری در خراسان جنوبی محسوب می شود.

18 موزه فعال، روستاهای ییلاقی، امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان های طبس، فردوس، بیرجند، خوسف و نهبندان نیز از جمله اماکنی است که می تواند پذیرای گردشگران به خصوص در ایام نوروز باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2390

به "بازدید از اماکن تاریخی خراسان جنوبی در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از اماکن تاریخی خراسان جنوبی در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید