بازدید سفیر بلغارستان از فدراسیون تکواندو و اردوی تیم ملی

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نیکولینا کانوا سفیر بلغارستان در ایران و اسلاوی بینف رئیس فدراسیون تکواندو این کشور به همراه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران و غلامحسن ذوالقدری پیشکسوت تکواندو صبح امروز (یکشنبه - سوم اسفندماه) در اردوی تیم ملی تکواندو مردان و زنان حضور پیدا کردند.

بازدید سفیر بلغارستان از فدراسیون تکواندو و اردوی تیم ملی

سفیر بلغارستان از تجهیزات و امکانات فدراسیون، سالن برگزاری مسابقات، سالن تمرین و سالن بدنسازی تیم ملی، خوابگاه، مرکز علمی کاربردی تکواندو و… نیز بازدید به عمل آورد.

تیم ملی تکواندو بلغارستان از 20 بهمن ماه با 6 تکواندوکار و فرزاد ذوالقدری سرمربی ایرانی خود به منظور برپایی اردویی مشترک با تکواندوکاران کشورمان وارد ایران شدند و 12 اسفندماه نیز کشور را ترک می کنند.

در ادامه ملی پوشان ایران در تورنمنت بلغارستان حضور پیدا می کنند و تمرینات یک هفته ای را در این کشور پشت سر می گذارند.

در ادامه این بازدید سید محمد پولادگر رئیس ییس فدراسیون تکواندو ایران و اسلاوی بینف رئیس فدراسیون بلغارستان در حضور نیکولینا کانوا سفیر این کشور در ایران و فرشید طهماسبی مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، تفاهمنامه 3 ساله ای را به منظور توسعه روابط و ارتقاء سطح همکاری در برنامه های مشترک و مسابقات تنظیم و امضاء کردند.

هدف این تفاهم نامه توسعه تکواندو از طریق همکاری دو جانبه بین این دو فدراسیون بوده که شامل برنامه های آموزشی، تمرینی و شرکت در تورنمنت های دو کشور می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22486

به "بازدید سفیر بلغارستان از فدراسیون تکواندو و اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سفیر بلغارستان از فدراسیون تکواندو و اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید