برای بازی با استقلال برنامه داریم، غفلت کنیم 3 امتیاز از دست میرود

به گزارش مجله آزمون اول، سیروس دین محمدی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص دیدار پنجشنبه تیمش برابر استقلال تهران از هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: خوشحالم که شرایط تیم ما خوب است. چهار بازی قابل قبول را انجام داده ایم و میانگین هر بازی دو امتیاز را به دست آورده ایم.

برای بازی با استقلال برنامه داریم، غفلت کنیم 3 امتیاز از دست میرود

وی اضافه کرد: تمام بازیکنان ما آماده هستند و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند تا بتوانیم در روز پنجشنبه و در ورزشگاه آزادی که از زمین چمن با کیفیتی برخوردار است مقابل استقلال یک بازی سراسر منطقی را انجام دهیم.

دین محمدی خاطرنشان کرد: ما برای این دیدار برنامه داریم و نمی خواهیم بر اثر غفلت، سه امتیاز را از دست بدهیم. در تیم نساجی بازیکنان بزرگی حضور دارند که می توانند در نتیجه این بازی تاثیرگذار باشند.

مربی نساجی قائمشهر در مورد شرایط استقلال هم گفت: این تیم در مقابل نفت آبادان بازی خوبی از خود انجام داد و توانست امتیازات حساسی را بگیرد. البته ما هم می توانستیم از نفت امتیاز بگیریم اما دچار بدشانسی شدیم. اما در مجموع با توجه به اینکه تجربه استقلال بالاست ما کار سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا تجربه بازیکنان استقلال به ضرر شما تمام خواهد شد؟ گفت: شاید بازیکنان استقلال تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان ما داشته باشند اما ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این دیدار را با پیروزیت به سرانجام برسانیم.

دین محمدی در پاسخ به این سئوال که این دیدار حضور پیشکسوتان دو تیم در رأس کادر فنی استقلال و نساجی است آیا حساسیت ها را بیشتر خواهد کرد؟ اضافه کرد: فوتبال حرفه ای شده و بحث حساسیت وجود ندارد. درست است که ما سالها در استقلال بودیم و برای پیروزیت این تیم تلاش کردیم اما حالا من به همراه فکری، مرفاوی و حنیف عمران زاده به باشگاه نساجی تعهد داریم و تلاش می کنیم که در این دیدار پیروز باشیم.

مربی نساجی در مورد نبود تماشاگر در ورزشگاه ها یادآور شد: بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. وقتی که از رختکن وارد زمین می شویم و با سکوت ورزشگاه روبرو می شویم، ناراحت کننده است.هیجان فوتبال به تماشاگران آن است و امیدوارم هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شده تا دوباره بتوانیم تماشاگران علاقه مند را در ورزشگاه ببینیم.

مربی نساجی قائمشهر همچنین درباره تقابل مربیان استقلالی نساجی با تیم سابق خود، گفت: ما به نساجی تعهد داریم و باید بر تعهدمان بمانیم. در قائمشهر همه هوادار نساجی هستند و ما هم تلاش می کنیم تا در برابر استقلال دل هواداران نساجی را شاد کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14074

به "برای بازی با استقلال برنامه داریم، غفلت کنیم 3 امتیاز از دست میرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازی با استقلال برنامه داریم، غفلت کنیم 3 امتیاز از دست میرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید