بروکینگز: میزان رضایت از عملکرد ترامپ سیر نزولی دارد

به گزارش مجله آزمون اول، یک اندیشکده آمریکایی نوشته مردم این کشور از مدیریت ضعیف رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید-19 گلایه دارند.

بروکینگز: میزان رضایت از عملکرد ترامپ سیر نزولی دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک اندیشکده آمریکایی نوشته از زمان اوج گیری بحران ناشی از شیوع بیماری کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019) نارضایتی از مدیریت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سیر صعودی پیدا نموده است.

بروکینگز نوشته افکار عمومی در آمریکا از 4 مرحله متفاوت عبور نموده است. در شروع بحران که تهدید دور و بعید به نظر می رسید ترامپ از حمایت افکار عمومی برخوردار بود. اواخر ماه فوریه، هنگامی که نخستین مرگ بر اثر ابتلا به کووید-19 ثبت شد میزان رضایت خالص از عملکرد او +9.2 درصد (این شاخص با کم کردن درصد نارضایتی از درصد رضایتمندی به دست می آید) بود. اما ظرف دو هفته بعد، افکار عمومی به سرعت تغییر کرد.

تا صبح 13 مرداد رضایت خالص از عملکرد ترامپ به 5.6- درصد رسید. ساعتی بعدتر که او اعلام شرایط اضطراری کرد، افکار عمومی تا حدی با اوهمسو شد. این سیر صعودی در 25 مارس به اوج رسید و رضایت خالص از او را به 3.5+ درصد رساند.

اما در سه هفته بعدی این فرایند بار دیگر معکوس شد تا جایی که تا روز 17 آوریل رضایت خالص از ترامپ به 1.6- درصد نزول پیدا نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10078

به "بروکینگز: میزان رضایت از عملکرد ترامپ سیر نزولی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروکینگز: میزان رضایت از عملکرد ترامپ سیر نزولی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید