تاکید فرستاده ترامپ بر پایبندی قطعنامه شورای امنیت درباره قانون اساسی

به گزارش مجله آزمون اول، نماینده ویژه آمریکا در سوریه از طرف های سوری خواست تا به قطعنامه 2254 شورای امنیت درخصوص قانون اساسی سوریه پایبند باشند.

تاکید فرستاده ترامپ بر پایبندی قطعنامه شورای امنیت درباره قانون اساسی

ترامپ

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در سوریه تاکید نمود: واشنگتن، سازمان ملل و شورای امنیت از روند تشکیل کمیته قانون اساسی در سوریه حمایت خواهند کرد و همچنین طرف های سوری باید به قطعنانه 2254 شورای امنیت درخصوص روند اصلاح قانون اساسی سوریه پایبند باشند.

شورای امنیت

نماینده ویژه آمریکا در سوریه پیشتر اعلام نموده بود که شورای امنیت روز دوشنبه آینده نشستی را برگزار خواهد نمود و طی آن گی یر پدرسن، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه اطلاعاتی را درخصوص کمیته قانون اساسی سوریه ارائه خواهد داد.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل دوشنبه گذشته اعلام نموده بود: تشکیل کمیته قانون اساسی اقدام مهمی در چارچوب کوشش ها برای دستیابی به راهکار سیاسی برای انتها دادن به جنگ بیش از هشت ساله سوریه محسوب می گردد. قرار است این کمیته 150 عضو داشته باشد، 50 تن از اعضا توسط دولت دمشق، 50 تن توسط مخالفان دولت و 50 تن مانده را نیز نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه انتخاب می نماید. اما هنوز درباره اسامی لیست سوم که محل اختلاف میان دمشق و سازمان ملل است، توافقی صورت نگرفته است.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3009

به "تاکید فرستاده ترامپ بر پایبندی قطعنامه شورای امنیت درباره قانون اساسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید فرستاده ترامپ بر پایبندی قطعنامه شورای امنیت درباره قانون اساسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید