تبادل زندانیان نتیجه مذاکره نبود

به گزارش مجله آزمون اول، دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد: تبادل زندانیان، نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره ای هم در آینده انجام نخواهد شد.

تبادل زندانیان نتیجه مذاکره نبود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: اوضاع ترامپ چه در تقابل های بین المللی، چه در افتضاح مدیریت کرونا و چه در آتش افروزی نژادپرستانه در داخل آمریکا به قدری خراب است که تیمش چاره ای جز فراوری و نمایش موفقیت های ساختگی برای او ندارند.

وی توضیح داد: تبادل زندانیان، نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره ای هم در آینده انجام نخواهد شد.

لازم به ذکر است، ترامپ در توئیتی با تشکر از ایران برای آزادی مایکل وایت، نوشت: وی قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که پاییز امسال برگزار می گردد، پیروز خواهد شد و از این رو ایران نباید منتظر دولت آینده برای حصول توافقی جدید بماند.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: با خروج از برجام و پیگیری سیاست موسوم به کارزار فشار حداکثری ایران را به حضور پای میز مذاکره برای رسیدن به توافقی بهتر -به زعم او- مجاب خواهد نمود.

4129/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12248

به "تبادل زندانیان نتیجه مذاکره نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادل زندانیان نتیجه مذاکره نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید