تبسم تلخ اثری امید بخش است، موفقیت در اکران

به گزارش مجله آزمون اول، تهیه کننده تبسم تلخ گفت:این فیلم سینمایی بازگشت به زندگی، امید و تحکیم خانواده را نشان می دهد و مطمئنم با چنین رویکردی در اکران پیروز می شود.

تبسم تلخ اثری امید بخش است، موفقیت در اکران

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما درباره آخرین شرایط تبسم تلخ که به تازگی پروانه ساخت گرفته، در گفت و گو با خبرنگار ،گفت: این فیلم آماده نمایش است فقط نهایی کردن بخش ویژوال افکت آن باقی مانده که به زودی تمام خواهد شد.

این تهیه کننده با اشاره به موضوع فیلم خاطرنشان کرد: مخاطب با اثری اجتماعی خانوادگی روبرو می شود که رگه های طنز دارد و بازگشت به زندگی، امید و تحکیم خانواده را نشان می دهد. مطمئنم با چنین رویکردی در اکران با موفقیت روبرو خواهد شد.

بابائیان در خصوص زمان اکران فیلم گفت: از این به بعد باید طبق قرعه کشی پیش برویم، اما در مجموع تابستان زمان خوبی برای آن است.

در خلاصه داستان تبسم تلخ آمده: محمد طهماسبی مشاور خانواده و سردفتر ازدواج و طلاق است. خانمی به نام تبسم سر راه او قرار می گیرد و با طهماسبی راهی سفر دوبی می شود. در راستا مسافرت اتفاقاتی می افتد و...

الهام حمیدی، کیمیا باباییان، محمدرضا سهرابی، عباس محبوب، میرطاهر مظلومی، محمد شیری، پوراندخت مهیمن، فرید فوده، نیایش کفیلی، حسین غیابی و اکبر عبدی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم سینمایی تبسم تلخ عبارتند از نویسنده و کارگردان: سید محمدرضا ممتاز، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، صدابردار: فرامرز مختاری، طراح گریم: مهراب شاپورزاده، طراح صحنه: شهرام قدیری فر، طراح لباس: فاطمه جهانی، مدیر تولید: حسین خواجویی، مدیر تدارکات: عبدالله قاسمی، تدوین: مهدی دهقان، تهیه کننده: داریوش باباییان.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7361

به "تبسم تلخ اثری امید بخش است، موفقیت در اکران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبسم تلخ اثری امید بخش است، موفقیت در اکران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید