ترامپ: اگر به آمریکا حمله گردد ژاپنی ها در تلویزیون سونی آن را تماشا می نمایند

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهور آمریکا برای انتقاد از یک معاهده دوجانبه میان کشورش با ژاپن گفته که اگر کشوری به آمریکا حمله کند ژاپنی ها مجبور به دفاع از آمریکا نیستند.

ترامپ: اگر به آمریکا حمله گردد ژاپنی ها در تلویزیون سونی آن را تماشا می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای مدعی شده معاهده امنیتی میان ژاپن و آمریکا که در سال 1951 امضا شده منصفانه نیست.

ترامپ در این گفت وگو که چهارشنبه با فاکس نیوز صورت گرفته گفته اگر به ژاپن حمله گردد، آمریکا جنگ جهانی سوم را راه خواهد انداخت، اما اگر به آمریکا حمله گردد، ژاپنی ها مجبور به دفاع از آمریکا نیستند و پای تلویزیون سونی می نشینند و آن را تماشا می نمایند.

ترامپ گفت: اگر به ژاپن حمله گردد، ما جنگ جهانی سوم ر می اندازیم. خودمان را به آب و آتش می زنیم تا از آنها محافظت کنیم. به هر بهایی می جنگیم. اما اگر به آمریکا حمله گردد، آنها می توانند از تلویزیون سونی حمله را تماشا نمایند.

ترامپ بارها در سخنرانی ها و دیدارهایش مدعی شده که قراردادها و معاهده های میان آمریکا و سایر کشورهای جهان متوازن و منصفانه نیستند و اکثراً به نفع طرف مقابل آمریکا تنظیم شده اند.

شبکه خبری بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داده بود ترامپ، پیمان دفاعی 60 ساله میان آمریکا و ژاپن را ناعادلانه دانسته و گفته که میخواهد از آن خارج گردد. این شبکه خبری نوشته بود ترامپ معتقد است ژاپن به موجب این پیمان الزامی برای یاری به دفاع از آمریکا ندارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1716

به "ترامپ: اگر به آمریکا حمله گردد ژاپنی ها در تلویزیون سونی آن را تماشا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر به آمریکا حمله گردد ژاپنی ها در تلویزیون سونی آن را تماشا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید