ترامپ تا به امروز 15 هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده داشته است

به گزارش مجله آزمون اول، رسانه های خبری با استناد به آمار یک موسسه حقیقت سنجی گزارش کردند که دونالد ترامپ از زمان حضور در کاخ سفید تا به امروز حدود 15 هزار دروغ گفته است.

ترامپ تا به امروز 15 هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده داشته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس داده های یک پایگاه حقیقت سنجی، دونالد ترامپ از زمان انتخاب به عنوان ریاست جمهوری آمریکا، بیش از 15000 دروغ یا ادعای گمراه کننده بیان نموده است.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست میزان دروغ های رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 10 دسامبر (سه شنبه 19 آذر) از سال گذشته هم فراتر رفت.

در مجموع 1055 روزی که ترامپ در کاخ سفید حضور داشته، 15413 دروغ یا ادعای گمراه کننده بیان نموده است. در سال 2017، ترامپ حدود 1999 و در سال بعد از آن 5689 دروغ گفته بود. ترامپ در امسال این میزان را دو برابر نموده و در 62 روز گذشته به طور متوسط روزی 32 دروغ یا ادعای گمراه کننده داشته است.

افزایش میزان دروغ های ترامپ به دلیل افزایش توجه به تماس تلفنی او در ماه جولای (تیر) با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بود که ماه سپتامبر (مهر) علنی و باعث استیضاح او در مجلس شد. حدود 600 مورد از دروغ ها یا ادعاهای کذب ترامپ در دو ماه گذشته با موضوع تحقیقات از او مرتبط بوده است.

ترامپ 242 ادعای نادرست درباره اقتصاد آمریکا داشته و عنوان نموده که از زمان رئیس جمهور شدن وی، آمریکا بهترین شرایط مالی در طول تاریخ خود را دارد. این ادعا، پرتکرارترین دروغ وی بوده است.

شبکه خبری سی ان ان اخیرا گزارش کرد که رئیس جمهور آمریکا طی یک هفته 78 ادعای نادرست عنوان کرد که چند مورد از آن ها مربوط به ایران بودند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4861

به "ترامپ تا به امروز 15 هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تا به امروز 15 هزار دروغ یا ادعای گمراه کننده داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید