تریپیه: می خواهم در انگلیس بمانم

به گزارش مجله آزمون اول، کِیران تریپیه، مدافع تاتنهام می گوید ترجیح می دهد در لیگ برتر انگلیس به بازی اش ادامه دهد.

تریپیه: می خواهم در انگلیس بمانم

به گزارش خبرنگاران، کِیران تریپیه که مورد توجه باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، یوونتوس، ناپولی و اتلتیکومادرید واقع شده است، می گوید ترجیح می دهد فوتبالش را در انگلیس ادامه دهد. این مدافع انگلیسی با تاتنهام فصل خوبی را سپری کرد، جایی که به عنوان چهارمی لیگ برتر و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدند.

مدافع 28 ساله اسپرز در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی اسپورت گفت: می خواهم در انگلیس بمانم، اما باید ببینم که چه اتفاقی خواهد افتاد و مهمتر اینکه باشگاه چه می خواهد. نمی دانم برای آینده حرفه ای ام چه سرنوشتی رقم خواهد خورد. اکنون زمان ریکاوری از یک فصل سخت و وقت گذارنی با خانواده ام است.

تریپیه که دو سال دیگر از قرارداد فعلی اش با تاتنهام باقی ماند، در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: تاتنهام برای من باشگاه خیلی خوبی در چند سال اخیر بوده است اما در حال حاضر سعی می کنم از تعطیلات تابستانی لذت ببرم، سپس به تمرینات پیش فصل بازگردم و با مدیران باشگاه در مورد آینده حرفه ای ام صحبت کنیم.

وی در خاتمه اعلام نمود: شایعات زیادی در مورد آینده حرفه ای خودم می خوانم، اما باید بگویم که من در هر بازی، در پیروزی ها، در تساوی ها و در شکست ها همواره صد درصد توانم را برای تاتنهام به نمایش کذاشته ام، بنابراین باید ببینیم که در پیش فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1502

به "تریپیه: می خواهم در انگلیس بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریپیه: می خواهم در انگلیس بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید