تماشا کنید: دیپ فیک Bill Hader که ادای تام کروز را در می آورد!

به گزارش مجله آزمون اول، اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، احتمالا تا به حال نام دیپ فیک به گوش تان خورده است. ویدیوهای دیپ فیک شامل ویدیوهایی هستند که چهره افراد در یک ویدیو، با یک فرد دیگر جایگزین می شود. به تازگی یک ویدوی دیپ فیک تام کروز منتشر شده که قطعا شما را متعجب خواهد کرد!

تماشا کنید: دیپ فیک Bill Hader که ادای تام کروز را در می آورد!

این ویدیو توسط سازنده تکنولوژی Deep Fake که با نام Ctrl Shift Face شناخته می شود، ساخته شده است. در این ویدیو شاهد یکی از مصاحبه های Bill Hader هستیم که در برنامه David Letterman در سال 2008 حاضر شده بود. در این برنامه Bill Hader ادای دو بازیگر مشهور، تام کروز و ست روگان، را در می آورد و حالا با تکنولوژی دیپ فیک، می توانیم چهره تام کروز و ست روگان را در هنگام در آوردن اداها ببینیم!

در این مصاحبه Hader درمورد فیلم Tropic Thunder صحبت می کند و در این میان، نقل قول هایی از تام کروز و ست روگان تعریف می کند. تغییر چهره او به تام کروز و ست روگان آنقدر روان و طبیعی انجام می شود که گویا خود این بازیگرها هستند که دارند حرف می زنند.

اگرچه دیدن این ویدیو کاملا سرگرم کننده است اما در عین حال بسیار ترسناک نیز هست. تکنولوژی که برای ساخت این ویدیوهای دیپ فیک استفاده می شود، مدام در حال پیشرفت است و بعید نیست در آینده نزدیک، شاهد آسیب های ایجاد شده توسط دیپ فیک باشیم.

روزگاری می شد به ویدیوها برای صحت یک موضوع استناد کرد اما حالا دیگر چنین چیزی فراهم نیست و در آینده نزدیک، هر کسی می تواند یک ویدیو دیپ فیک درست کند و از آن، سو استفاده کند.

شما درباره این ویدیو و به طور کل تکنولوژی دیپ فیک چه فکر می کنید؟ آیا شما هم فکر می کنید آینده این تکنولوژی، ترسناک تر از آن چیزی است که تصور می کنیم؟

ماجرای ویدیوی جعلی که از مارک زاکربرگ منتشر شد چه بود

منبع: Mashable

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2250

به "تماشا کنید: دیپ فیک Bill Hader که ادای تام کروز را در می آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا کنید: دیپ فیک Bill Hader که ادای تام کروز را در می آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید