تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری داستان کوتاه زاینده رود

به گزارش مجله آزمون اول، داریوش اسماعیلی در مصاحبه با خبرنگاران، در این ارتباط گفت: فراخوان نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه زاینده رود تا انتها دی ماه مهلت داشت اما با توجه به استقبال علاقمندان داستان کوتاه مهلت ارسال به دبیرخانه این جشنواره تا 20 بهمن ماه تمدید شده است.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری داستان کوتاه زاینده رود

وی اضافه نمود: رودخانه زاینده رود نقش محوری در ایجاد تمدن دارد و به نوعی زندگی مردم استان اصفهان به این رودخانه وابسته است و بر این مبنا مهمترین هدف ما در برگزاری این جشنواره نگاه به تاثیرات رودخانه بر زندگی مردم است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره در اردیبهشت ماه سال 1394 است، اضافه نمود: این جشنواره سراسری دانشجویی در دو بخش آزاد و ویژه به همت معاونت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با همکاری کانون های سوتک، راه امید، باران، صلا، قندپارسی در دو بخش آزاد و زاینده رود برگزار می گردد.

وی ادامه داد: این جشنواره ویژه دانشجویان است و می تواند در برطرف خشکسالی تاثیرگذار باشد.

اسماعیلی ابراز داشت: قصد داریم از دیدگاه های نقادانه دانشجویان در زمینه ایجاد تلنگری در اذهان مسئولان و یاری به یافتن راهی برای زنده ماندن همیشگی آن یاری بگیریم.

وی ادامه داد: بزرگداشت مفاخر ادبی شهر اصفهان از فعالیت های جانبی این جشنواره است و آثار برگزیده در مجموعه ای به نام زاینده رود چاپ می گردد.

به گزارش خبرنگاران، این جشنواره به همت معاونت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری کانون های سوتک، راه امید، باران، صلا، قندپارسی در دو بخش آزاد و زاینده رود و برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10805

به "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری داستان کوتاه زاینده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری داستان کوتاه زاینده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید