تهیه و فراوری 43هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی زنجان

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از تهیه و فراوری 43هزار ماسک توسط صنعتگران استان اطلاع داد.

تهیه و فراوری 43هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند با اعلام این خبر افزود: هم زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور بعضی از کارگاه های فراوریی صنایع دستی در استان به شکل خودجوش به کار فراوری ماسک پرداختند.

او افزود: سه کارگاه در شهرستان ایجرود هستند که روزانه نزدیک به 1800 ماسک طی 24 روز فراوری و در بین مردم تقسیم می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان توضیح داد: تمام مراحل فراوری این ماسک ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تهیه می گردد و پس از ضدعفونی و تائید از مرکز بهداشتی، مورداستفاده قرار می گیرد.

او در ادامه گفت: این مراکز فراوریی به شکل روزانه ضدعفونی می شوند تا از هر نظر شرایط ایمن پیشگیری از این بیماری رعایت گردد. عبور از این بحران همت و اتحادی جمعی می طلبد که با آگاهی گسترده هموطنان و رعایت اصول ویژه، قطع زنجیره انتقال میسر خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11977

به "تهیه و فراوری 43هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه و فراوری 43هزار ماسک توسط هنرمندان صنایع دستی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید