توخل: رابطه نیمار و هواداران بهتر شده است، امباپه نیاز به درمان دارد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید رابطه نیمار و هواداران این تیم فرانسوی بهتر شده است.

توخل: رابطه نیمار و هواداران بهتر شده است، امباپه نیاز به درمان دارد

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگرادانش شب گذشته (شنبه) در هفته نهم لوشامپیونه فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس با نتیجه 4 بر صفر آنژی را از پیش رو برداشتند و به صدرنشینی خود تداوم بخشیدند، پس از این بازی در مورد تشویق شدن نیمار از سوی هواداران PSG پس از کدورتی که بین او و هواداران پاریسی به خاطر بحث انتقالش به بارسلونا وجود آمده بود، گفت: رابطه نیمار و هواداران بهتر شده است.

وی اضافه نمود: نیمار چیزهای زیادی در این بازی نشان داد و سعی کرد دریبل های زیادی بزند. او دوباره گلزنی کرد و حتی می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند، اما نیمار هنوز قادر به انجام کارهای فوق العاده ای است و در نهایت به خود او بستگی دارد که این را نشان دهد.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن همچنین درباره وضعیت ستاره فرانسوی تیمش گفت: باید از لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن بپرسم که باید در مورد امباپه چه کار باید بکنیم. او نیاز به درمان هایی دارد و باید منتظر توافق بین فدراسیون فوتبال فرانسه و پاری سن ژرمن بمانیم که آیا او در جمع ما خواهد ماند یا به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3159

به "توخل: رابطه نیمار و هواداران بهتر شده است، امباپه نیاز به درمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: رابطه نیمار و هواداران بهتر شده است، امباپه نیاز به درمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید