توضیحات درباره چگونگی تهیه بلیت برای حضور در استادیوم آزادی، فروش 7 هزار بلیت بازی پرسپولیس - پارس جنوبی

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر پروژه گیت های الکترونیک استادیوم آزادی درباره نحوه بلیت فروشی گفت: هوادارانی که بلیت خریده اند، کافی است با کارت ملی به استادیوم بروند.

توضیحات درباره چگونگی تهیه بلیت برای حضور در استادیوم آزادی، فروش 7 هزار بلیت بازی پرسپولیس - پارس جنوبی

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر انتظار خیر، مدیر پروژه گیت های الکترونیک استادیوم آزادی درباره نحوه بلیت فروشی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: از زمانی که سایت فروش باز شد، 3 میلیون نفر مراجعه نماینده داشته ایم. از لحظه ای که یک نفر پذیرش می گردد و جایگاه انتخاب می نماید آن جایگاه رزرو شده و به رنگ زرد در می آید. زمان خرید 15 دقیقه در نظر گرفته شده است که در آینده این زمان کم می گردد تا هر جایگاه کمتر در نوبت رزرو باقی بماند.

وی افزود: در حال حاضر 13 هزار ثبت نام داشته ایم. 7 هزار جایگاه پر شده است و 19 هزار جایگاه دیگر خالی است که در خصوص بسیاری از آنها عملیات خرید بلیت جریان دارد. سکوی مربوط به تیم میهمان در سایت فروش به رنگ سبز معین شده است. همچنین یکی از گلایه های های هموطنان این است که خرید بلیت را انجام داده اند، اما پیامی نگرفته اند و نگران هستند. البته وقتی عملیات بانکی انجام می گردد شبکه شاپرک باید سرانجام خرید را اعلام کند. همچنین قصد داریم خط ارتباطی خاصی را از بازی بعد ایجاد کنیم که پیامک خرید ارسال گردد.

انتظار خیر افزود: از این ناحیه هم اکنون نیز مشکل خاصی وجود ندارد و عزیزانی که اقدام به خرید بلیت نموده اند، می توانند با مراجعه به پروفایل خود در سایت فروش بلیت، بلیت های خریداری شده را ملاحظه نمایند. همچنین یادآوری می کنیم بر خلاف بلیت فروشی های قبلی، این طور نیست که پرینت صادر گردد. فرایند ارائه بلیت کاملاً الکترونیک است و تماشاگران پس از اطمینان از صحت خرید به وسیله پروفایل خود، باید با کارت ملی در استادیوم حضور پیدا نمایند.

به گزارش خبرنگاران دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی ساعت 19:10 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2426

به "توضیحات درباره چگونگی تهیه بلیت برای حضور در استادیوم آزادی، فروش 7 هزار بلیت بازی پرسپولیس - پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات درباره چگونگی تهیه بلیت برای حضور در استادیوم آزادی، فروش 7 هزار بلیت بازی پرسپولیس - پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید