تیم ملی بازی سختی با عراق دارد، بعضی فوتبالیست ها اعصاب ندارند!

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، کریم باقری که امروز به محل تمرین تیم ملی رفته بود در این مورد گفت: خوشحالم که کنار تیم ملی بودم و تمرینات بازیکنان را دیدم. فرصتی شد که هم بازیکنان تیم ملی را ببینم و هم بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی را از نزدیک ببینم.

تیم ملی بازی سختی با عراق دارد، بعضی فوتبالیست ها اعصاب ندارند!

وی در خصوص ملاقات تیم ملی با عراق گفت: بازی سختی برابر عراق داریم که چند بازیکن تیم شان در ایران بازی می نمایند. با این حال کادر فنی شناخت خیلی خوبی از تیم عراق دارد و امیدوارم تیم ملی بتواند نتیجه خوبی بگیریم.

باقری در خصوص مشکلاتی که تیم ملی با آن روبرو خواهد شد گفت: موضوعی که برای تیم ملی مشکل ایجاد خواهد نمود دیر جمع شدن بازیکنان کنار هم است. امیدوارم این مورد برای تیم ملی دردسرساز نشود. قطعا از عهده بازیکنان ما برمی آید که بتوانند برابر عراق نتیجه بگیرند.

وی در خصوص نگرانی مردم برای تیم ملی و توصیه اش به بازیکنان تیم ملی گفت: همه بازیکنان باتجربه هستند. اما یک مشکل در فوتبال ایران بوجود آمده که بازیکنان داخل زمین بسیار پرخاشگر و عصبانی هستند. خواهش من این است که بازیکنان داخل زمین آرامش بیشتری داشته باشند. یکی از معضلات فوتبال ایران این است که بازیکنان اعصاب ندارند و مدام در زمین درگیری و تنش ایجاد می نمایند.

کریم باقری در خصوص ملاقاتش با ستاره پیشن تیم ملی فوتبال هلند نیز گفت: سیدورف یکی از بزرگان فوتبال هلند است. در ملاقاتی که با هم داشتیم در خصوص فوتبال صحبتی نکردیم.

مربی پرسپولیس درباره حاشیه ای که بابت رقم قراردادش با سرخپوشان به وحود آمده است اظهار داست: به هر حال بگذارید هرچه می خواهند بگویند این موضوع مهم نیست.

وی در انتها صحبت هایش نیز از برخوردی که با علی علیپور پس از خراب کردن پنالتی چیپ خود مقابل ماشین سازی تبریز داشت سر باز زد و گفت: کاری به این کارها نداشته باشید. حرف ها را در رختکن زدیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3897

به "تیم ملی بازی سختی با عراق دارد، بعضی فوتبالیست ها اعصاب ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بازی سختی با عراق دارد، بعضی فوتبالیست ها اعصاب ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید