جزئیات برگزاری آخرین جلسه شورای دانشگاه تهران در امسال

به گزارش مجله آزمون اول، آخرین جلسه شورای دانشگاه تهران در سال 1399، با حضور هیأت رئیسه و رؤسای واحدها، پردیس ها و دانشکده های دانشگاه تهران برگزار گردید. در این جلسه، گزارشی از فعالیت ها و تحولات انجام شده در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، اقدامات دانشگاه در تأمین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، اهم مصوبات اخیر هیأت امنای دانشگاه، موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی وزارتین و نیز افزایش حقوق کارمندان دانشگاه ارائه شد.

جزئیات برگزاری آخرین جلسه شورای دانشگاه تهران در امسال

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، در یازدهمین و آخرین جلسه شورای دانشگاه در سال 1399، با گرامیداشت عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، مروری بر تحولات و رویدادهای دانشگاه در سال گذشته، به خصوص مواجهه کشور با اپیدمی کرونا، چالش های بودجه ای دانشگاه و نیز درس آموخته هایی که می توان از مدیریت این چالش ها داشت، پرداخت.

نیلی احمدآبادی با اشاره به ایجاد پایگاه خبری دانشگاه تهران، گفت: شبکه منسجم خوبی برای اطلاع رسانی و مطلع سازی جامعه و افکار عمومی از فعالیت های دانشگاه و نیز نقش دانشگاه در تحولات جامعه شکل گرفته است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت ایجاد شده، بتوان بیشتر از گذشته دستاوردهای دانشگاه را به سمع و نظر افکار عمومی رساند.

رئیس دانشگاه اضافه نمود: باید بپذیریم که درصد بالایی از موفقیت یک کار یا فعالیت، ارائه درست، دقیق و مناسب آن به وسیله اطلاع رسانی به جامعه و افکار عمومی است و این امر به خصوص باید متناسب با احتیاج مخاطبان صورت گیرد.

نیلی احمدآبادی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی درست، دقیق و کیفی اخبار و گزارش دستاوردهای دانشگاه همچنین باعث تقویت سرمایه اجتماعی دانشگاه می گردد، اضافه نمود: همین تحولات اجرا شده در روابط عمومی ستاد دانشگاه باید در سطح واحدهای تابعه دانشگاه نیز اتفاق افتد و امیدواریم توانمندسازی روابط عمومی واحدها، هم در سطح سخت افزاری و هم نرم افزاری، در دستور کار سال آینده روابط عمومی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، دکتر یزدانی، معاون اداری اقتصادی و دکتر مقاری، معاون طرح و برنامه دانشگاه گزارشی از موضوع اتمام موفقیت آمیز حسابرسی به حساب های دانشگاه تهران، اقدامات دانشگاه در تأمین مسکن اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، اهم مصوبات اخیر هیأت امنای دانشگاه، موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی وزارتین و نیز افزایش حقوق کارمندان دانشگاه ارائه دادند.

همچنین دکتر صادقی مقدم، معاون دانشگاه و رئیس سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه نیز در این نشست به معرفی فرایند مشارکت عمومی-خصوصی (ppp) در دانشگاه تهران پرداخت.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران، موضوع اختصاص فوق العاده مسکن به اعضای هیئت علمی جوان دانشگاه، نامگذاری عناوین پردیس های غیر خودگردان دانشگاه از جمله دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و بحث مفصل تر در خصوص آنها به اولین جلسه شورای دانشگاه در سال آینده موکول شد.

همچنین در این جلسه دکتر قنبری باغستان، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه، گزارشی از فعالیت ها و تحولات اجرا شده در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در شش ماه گذشته ارائه داد.

قنبری باغستان با اشاره به اهمیت توسعه کمی و کیفی اطلاع رسانی با تاکید بر اخبار و گزارش دستاوردهای دانشگاه گفت: در ماه جاری (اسفندماه) وب سایت خبری-تحلیلی دانشگاه متشکل از بخش ها و سرویس های خبری مجزا و متنوع راه اندازی شده است.

به گفته وی، بخش های اخبار ستادی دانشگاه، بخش دستاوردهای ملی و بین المللی دانشگاه، بخش پویش علمی ایران در آینه 1400، بخش چندرسانه ای، بخش اخبار دانشگاه تهران در رسانه های کثیرالانتشار و نیز بخش اخبار واحدها، معاونت ها و سایر واحدهای تابعه دانشگاه از جمله مهمترین بخش هایی است که با هدف اطلاع رسانی بهتر و گسترده تر اخبار توسعه ای دانشگاه در این این پایگاه خبری پیش بینی شده است.

وی اضافه نمود: قبل تر از این نیز با هدف افزایش رؤیت پذیری (visibility) و توسعه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای دانشگاه تهران بر اساس رفتار ارتباطی مخاطبان، صفحات رسمی دانشگاه در شش شبکه اجتماعی جدید شامل شبکه های اینستاگرام، توئیتر، لینکدین ، یوتیوب، آپارات و Eitaa راه اندازی شده بود که همچنان فعال هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22574

به "جزئیات برگزاری آخرین جلسه شورای دانشگاه تهران در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آخرین جلسه شورای دانشگاه تهران در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید