جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مهاباد برگزار گردید

به گزارش مجله آزمون اول، جلسه ستاد خدمات نوروز 98 به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان تشکیل شد.

جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مهاباد برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، غلامرضا عبده اضافه نمود: مهاباد بدلیل طبیعتی زیبا و بکر هر ساله سیل عظیمی از مسافران نوروزی به این شهرستان مراجعه نموده و از این مناظر استفاده می نمایند.

این مقام مسوول ادامه داد: نمهاباد جاهای دیدنی زیادی داشته بطوریکه این شهرستان بیشترین تعداد گردشگر را در استان دارد و یکی از جذاب ترین جاهای مهاباد بازار آن بخصوص بازارسنتی این شهرستان است.

او گفت: تهیه و نصب تابلوهای معرفی آثارتاریخی و جاذبه های گردشگری شهر و روستا، آماده سازی مکان های ثابت و موقت برای اقامه نماز و برنامه ریزی برای برپایی نماز جماعت در محل های اسکان و در اختیار گذاشتن مهمانسراهای ادارات، نهادها، ارگان ها و دانشگاه ها برای میهمانان ویژه از وظایف این کمیته است.

عبده توضیح داد: هماهنگی درخصوص برطرف نواقص، تهیه و ساخت تابلوهای راهنمای جهت و تابلوهای معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی و سایر تابلوهای راهنمای مسافران و گردشگران در محورهای مواصلاتی نیز اهمیت ویژه ای دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2287

به "جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مهاباد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مهاباد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید