حبس ابد برای همسرکش ایرانی در سوئد

به گزارش مجله آزمون اول، مردی ایرانی که متهم است همسرش را در سوئد با شلیک گلوله به قتل رسانده است، به حبس ابد محکوم شد.

حبس ابد برای همسرکش ایرانی در سوئد

این مرد ایرانی خودش موضوع قتل را به پلیس اطلاع داد، اما در تحقیقات مدعی شد قصدی برای کشتن همسرش نداشته و مرگ او یک حادثه بوده است.

این مرد روز 30 ژانویه امسال میلادی با پلیس شهر سولفتیو سوئد تماس گرفت و اطلاع داد به همسرش شلیک نموده و او را کشته است. مأموران بعد از دریافت این خبر به خانه او واقع در حومه شهر رفتند و جسد زن جوان را در رختخواب مشاهده کردند. بعد از آن مرد ایرانی بازداشت و تحقیقات در این زمینه شروع شد.

متهم در بازپرسی ها گفت یک حادثه باعث شلیک گلوله به همسرش شد.

مأموران باوجود طرح این ادعا تحقیقات خود را پی گرفتند و اطلاعاتی را درباره زندگی خانوادگی قاتل و مقتول به دست آوردند. آن ها فهمیدند متهم مهندس کامپیوتر است که در ایران و هندوستان تحصیل نموده است. او همراه همسر و فرزندانش در سال 2007 به عنوان دانشجو به سوئد مهاجرت کرد و تا سال 2016 اقامت موقت داشت تا اینکه در این سال توانست همراه خانواده اش مجوز اقامت دائم را دریافت کند.

همچنین معلوم شد ظاهرا این زوج اخیرا اختلافاتی داشتند و مقتول تصمیم داشت از شوهر خود جدا گردد. علاوه بر این، مأموران از تلفن همراه متهم پیامک ها و مدارکی را پیدا کردند که بر فرضیه قتل عمد صحه می گذاشت. این گونه بود که متهم به عنوان قاتل به دادگاه معرفی گردید و پای میز محاکمه رفت.

این مرد با آنکه سعی کرد از خودش دفاع کند، اما درنهایت به خاطر قتل همسرش در خواب گناهکار شناخته شد و قاضی او را به حبس ابد و همچنین پرداخت 65 هزار کرون خسارت به خانواده مقتول محکوم کرد. در حکم دادگاه قید شده است اگر متهم در آینده مورد عفو قرار بگیرد، باید برای همواره از سوئد اخراج گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14529

به "حبس ابد برای همسرکش ایرانی در سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبس ابد برای همسرکش ایرانی در سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید