حفظ ایمنی مسافران هواپیما از گزند کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، کروناویروسپرواز هواپیماهای جهان را با کاهش قابل توجهی روبرو کرده است.

حفظ ایمنی مسافران هواپیما از گزند کرونا

ولی یک شرکت ایتالیایی در حال کار روی دو طرح مفهومی است که در دوران شیوع این ویروس، ایمنی را برای مسافران پرواز به ارمغان می آورند.

در یک طرح مفهومی، شرکت Avio Interiors محافظ هایی برای هر صندلی می سازد که دور صندلی هر مسافر لایه ای شبیه به شیلد اضافه می کند تا مسافرانی که در کنار یکدیگر نشسته اند، مستقیما با فرد کناری خود در تماس نباشند.

طرح مفهومی این نوآوری ممکن است برای قوانین فاصله گذاری اجتماعی پاسخی مناسب ارائه دهد. به این ترتیب صندلی هواپیماها هم از حضور مسافران خالی نخواهد بود.

کروناویروس که در دسامبر 2019 میلادی شیوع پیدا کرد، منجر به کاهش محسوس پروازها شد.

این لایه محافظ که به نوعی شیلد است، به گونه ای طراحی شده که می تواند دسترسی کامل به لوازم جانبی در پشت مسافر ، مانند مجله ها را ایجاد کند.

شرکت Avio Interiors یک طرح مفهومی جالب دیگر هم ارائه داده که طی آن صندلی میانی در جهت مختلف با دو صندلی کناری خود قرار می گیرد تا تمامی مسافران محدوده ای ایمن داشته باشند.

به این ترتیب شرکت های هواپیمایی مجبور به تنظیم ردیف صندلی ها می شوند. ممکن است این جابه جایی پذیرایی از مسافران و یا رسیدگی به آن ها در مواقع اضطراری را سخت تر کند.

شرکت Avio Interiorsهر دو طرح مفهومی خود را ثبت کرده و گفته که این طرح ها آماده تولید هستند.

منبع : ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: آی تابناک
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10452

به "حفظ ایمنی مسافران هواپیما از گزند کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ ایمنی مسافران هواپیما از گزند کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید