خبرنگاران فنی و حرفه ای استان مرکزی رتبه نخست بازدید محتوای آموزشی کشور را کسب کرد

به گزارش مجله آزمون اول، اراک - خبرنگاران - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: این نهاد با 38 هزار بازدیدکننده در 2 ماه اخیر رتبه نخست بازدید از محتوای آموزشی مجازی کشور در ایام شیوع کرونا را کسب کرد.

خبرنگاران فنی و حرفه ای استان مرکزی رتبه نخست بازدید محتوای آموزشی کشور را کسب کرد

منصور جلیلوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 200 محتوای آموزش فنی و حرفه ای با توجه به شرایط کرونایی و با هدف ارایه آموزش های کاربردی تحت وب در فنی و حرفه ای استان مرکزی تولید شد.

وی گفت: این آموزش ها در خوشه های اصلی شامل صنعت، خدمات و کشاورزی و در قالب 183 فیلم آموزشی 10 دقیقه ای تهیه و در 2 کانال بارگذاری شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: فیلم های آموزشی 90 دنبال کننده دارند که نشان دهنده استقبال کارآموزان از محتوای آموزشی است.

جلیلوند افزود: شیوع کرونا باعث شد تا فعالیت آموزشگاهای فنی و حرفه ای دولتی و آزاد تعطیل شود اما، مربیان با تهیه فیلم آموزشی نگذاشتند فرایند مهارت ورزی در استان قطع شود و با تهیه محتوای به ادامه فرایند آموزشی کمک کردند.

وی گفت: انتشار بیماری و تعطیلی باعث شد 250 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان متحمل 36 میلیارد ریال خسارت شوند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیش از 240 آموزشگاه آزاد و 21 مرکز دولتی کار آموزش مهارت های مختلف را در این استان برعهده دارد.

استان مرکزی یکی از قطب های مهم کشور در حوزه صنعت و خدمات در قلب کشور واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12070

به "خبرنگاران فنی و حرفه ای استان مرکزی رتبه نخست بازدید محتوای آموزشی کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فنی و حرفه ای استان مرکزی رتبه نخست بازدید محتوای آموزشی کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید