خبرنگاران کشف 270 کیلو مرفین در قزوین

به گزارش مجله آزمون اول، قزوین - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 270 کیلو مرفین در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

خبرنگاران کشف 270 کیلو مرفین در قزوین

سردار مهدی حاجیان روز شنبه با اعلام این خبر اضافه کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری، در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: راننده خودرو پس از مشاهده ماموران با سرعت بالا متواری شد و خودروی گشت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از این خودرو 270 کیلو مرفین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

حاجیان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم های عملیاتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت نا امن باشد که در این زمینه لازم است مردم نیز با جدیت بیشتری با خادمان خود همکاری نمایند.

بی توجهی به جلو، راننده خودروی وانت رنو را به کام مرگ کشاند

مسئول پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در محور خرمدشت - بزرلجین خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در تشریح این خبر اضافه کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی وانت رنو در محور خرمدشت - بزرلجین بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مسئول پلیس راه استان گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری وانت رنو واژگون شد که در این سانحه متاسفانه راننده خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

وی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه، بی توجهی به جلو از سوی راننده خودروی وانت گزارش شده است.

حسنی با اشاره به اینکه یکی از دلایل تصادف بی توجهی به جلو است، به رانندگان توصیه کرد: به منظور رانندگی ایمن و بی خطر، رانندگان تمام حواس و تمرکز خود را به جلو معطوف نمایند و از رفتارهای حادثه ساز در مسیرهای تردد خودداری نمایند.

کشف بیش از یک کیلو حشیش در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف یک کیلو و 90 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری بیان نمود: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری محمدیه قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را در حال تردد با موتور سیکلت شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصرح کرد :در بازرسی از وی و مخفیگاه او مقدار یک کیلو و 90 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد و فرد متهم دستگیر و راهی زندان شد.

منصوری گفت: اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت همه جانبه و قاطعانه در دست اقدام این پلیس است و از این رو از شهروندان در خواست می شود هرگونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12314

به "خبرنگاران کشف 270 کیلو مرفین در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 270 کیلو مرفین در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید