دادگاه عالی انگلیس، علیه حاکم دبی حکم صادر کرد

به گزارش مجله آزمون اول، دادگاه عالی انگلیس بعد از شنیدن شهادت شهود اظهار داشت که حاکم دبی اقدام به ربودن، حصر خانگی، شکنجه و ارعاب علیه دختران و پسرانش نموده است.

دادگاه عالی انگلیس، علیه حاکم دبی حکم صادر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دادگاه عالی انگلیس که وظیفه رسیدگی به دعوای بین حاکم دبی و زن سابقش را داشت، رأی به نفع شاهزاده هیا بنت الحسین داد.

این دادگاه امروز (پنجشنبه) طی دو حکمی بعد از هشت ماه از قضیه فرار زن سابق محمد بن راشد آل مکتوم به انگلیس و درخواست طلاق غیابی از او بیان کرد که حاکم دبی دست به ربایش، حبس خانگی، شکنجه و ارعاب در حق فرزندان خود زده است.

هیا که چند ماه پیش رسما از محمد بن راشد طلاق گرفت، بعد از فرار از دبی، به لندن پناهنده شد و پادشاهی اردن نیز به او سمت دیپلماتیک دارد (زن سابق حاکم دبی، خواهر ناتنی عبدالله دوم، پادشاه اردن است) (جزئیات بیشتر).

به گزارش بی بی سی انگلیسی، دادگاه عالی این کشور بعد از استماع به شهادت شهود طی این مدت، به این نتیجه رسیده است که محمد بن راشد آل مکتوم مسئول ربایش دو دختر خود (شمسه و لطیفه) بوده و آن ها را مجبور به ازدواج با شخص غیرمحبوب آن ها نموده است.

بر اساس رأی دادگاه عالی انگلیس، حاکم دبی در جریان پرونده، با دادگاه صادق نبوده و صراحت نداشته است. دادگاه گفته است که محمد بن راشد برای ارعاب زن سابقش به وسیله مزدوران خود دوبار سلاحی را زیر بالش او قرار داده و سلاح ها در هر دو بار در شرایط آماده به شلیک بودند.

حاکم دبی همچنین یک بار بالگردی را به سمت خانه هیا بنت الحسین فرستاده و در بیرون از خانه او به زمین نشسته است و زنش را تهدید نموده است که او را به زندان صحرایی دوری منتقل خواهد نمود.

انتهای پیغام/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7663

به "دادگاه عالی انگلیس، علیه حاکم دبی حکم صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه عالی انگلیس، علیه حاکم دبی حکم صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید