دستور روحانی به بانک ها ، سهام عدالت ضامن وام های بانکی می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هماهنگی مالی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل و در این جلسه نظام بانکی کشور مکلف شد شرایط لازم را برای اعطای اعتبار به دارندگان سهام عدالت بر مبنای پشتوانه سهام آنان فراهم کند.

دستور روحانی به بانک ها ، سهام عدالت ضامن وام های بانکی می گردد

در این جلسه پس از گزارش وزیر امور مالی و دارایی از میزان پیشرفت اقدامات مربوط به آزاد سازی سهام عدالت، حسن روحانی بر حق انتخاب مردم در استفاده آگاهانه و نحوه مدیریت سهام عدالت تاکید نمود و گفت شرایط لازم در این زمینه باید فراهم گردد.

در ادامه این جلسه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز از شرایط صنعت خودروسازی و نقش مهم آن در ایجاد اشتغال گزارش داد که براساس آن فرایند فراوری خودرو در نیمه دوم سال گذشته و دو ماهه اول سال جاری افزایشی بوده است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از تاثیر اقدامات این وزارتخانه در مدیریت قیمت در بازار خودرو و مقابله با رانت جویی گزارش داد و رئیس جمهور نیز دراین زمینه علاوه بر لزوم تقویت و رشد فراوری خودرو در داخل کشور برارتقا فناوری و کیفیت فراوری داخل و همچنین شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تاکید نمود.

لزوم هماهنگ کردن سیاست فراوری و فروش خودرو با ملاحظات زیست محیطی به وسیله جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12069

به "دستور روحانی به بانک ها ، سهام عدالت ضامن وام های بانکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور روحانی به بانک ها ، سهام عدالت ضامن وام های بانکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید