دوچرخه سواری ایران المپیکی شد

به گزارش مجله آزمون اول، با اعلام سایت اتحادیه دوچرخه سواری تیم ایران سهمیه المپیک 2020 را کسب کرد.

دوچرخه سواری ایران المپیکی شد

به گزارش ، به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آخرین رده بندی تیم های ملی جاده، نام کشورمان را به عنوان یکی از سهمیه داران المپیک 2020 ژاپن معرفی نمود.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص کسب این سهمیه گفت: با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری یک سهمیه کشورمان در المپیک 2020 فعلا قطعی شده است. در جدول کشور های عضو اتحادیه جهانی که تعداد آن 204 کشور می باشد تیم ملی جاده کشورمان با قرار دریافت در رتبه 39 رنکینگ جهانی یک سهمیه ورودی به المپیک را دریافت نمود.

تیم ملی کشورمان پس از قزاقستان در رتبه دوم آسیا قرار گرفته است و کشور های ژاپن و چین در جایگاه سوم و چهارم رنکینگ آسیا می باشند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: نکته حائز اهمیت این است که در دوره گذشته المپیک سهمیه ها بر اساس رنکینگ قاره ای بود، این در حالی است که در این دوره سهمیه ها براساس رنکینگ جهانی در نظر گرفته شده است. یعنی اگر ما با شرایط دوره قبل در این دوره نیز قرار می گرفتیم تنها دو سهمیه در بخش جاده دریافت می کردیم.

ایران در حال حاضر بالاتر از کشور های مجارستان، ونزوئلا و ژاپن در رتبه سی و نهم رنکینگ جهانی قرار گرفته است و به همراه کشور های رده 32 تا 50 با یک سهمیه در دو رشته تایم تریل انفرادی و استقامت جاده در المپیک 2020 حضور خواهد داشت.

امیدواریم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شاهد افزایش سهمیه های دیگر این رشته باشیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3491

به "دوچرخه سواری ایران المپیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری ایران المپیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید