دکتر مونسان در همدان به کمپین ملی بهرفت پیوست

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آستانه سال جدید میثاق نامه کمپین ملی بهرفت (بهبود رفتار ترافیکی) را در همدان امضا کرد و به این کمپین پیوست.

دکتر مونسان در همدان به کمپین ملی بهرفت پیوست

به گزارش خبرنگاران علی اصغر مونسان ظهر چهارشنبه در بدو ورود به همدان مورد استقبال گروه های هنری قرار گرفت و سپس در پایگاه سلامت نوروزی هلال احمر حاضر شد و ضمن عرض خسته نباشید به پرسنل هلال احمر به کمپین ملی بهرفت پیوست.

وی همچنین در ادامه حضور در همدان به ستاد خدمات سفر رفت و از نزدیک در جریان برنامه ریزی های اجرا شده در راستای میزبانی شایسته از مسافران در همدان قرار گرفت.

مونسان با شماری از پرسنل فعال در ستاد خدمات سفر به مصاحبه پرداخت و ضمن مصاحبه راهی مجتمع گردشگری گنجنامه شد تا شرایط میزبانی در این مجموعه را نیز بررسی کند.

در این بازدید رئیس سازمان گردشگری با تاکید بر اینکه همدان به لحاظ برگزاری میزبانی رویدادهای بین المللی شناخته شده و مقصد گردشگری مردم است اضافه کرد: مسئولان همدان به درستی روی توسعه صنعت گردشگری دست گذاشته اند.

وی مطرح نمود: ویژگی های منحصر به فرد همدان در حوزه گردشگری باعث شده تا یکی از مهمترین محورهای توسعه این استان صنعت گردشگری باشد.

مونسان با بیان اینکه استان همدان جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله تاریخی، طبیعی و فرهنگی دارد و ویژگی های گردشگری این استان منحصر به فرد است، گفت: مسئولان همدان به درستی روی توسعه صنعت گردشگری دست گذاشته اند و با طراحی برنامه های بسیار خوب در آینده شاهد توسعه گردشگری این استان هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: این توسعه در حوزه گردشگری علاوه بر جذب گردشگران، اقتصاد این استان را نیز رونق می بخشد.

وی یادآور شد: برگزاری همایش های بین المللی متعدد در سال جاری به میزبانی همدان توانست یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری استان باشد.

در این بازدید امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، محمودرضا عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان، علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی همدان و شماری از مدیران علی اصغر مونسان را همراهی کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2375

به "دکتر مونسان در همدان به کمپین ملی بهرفت پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر مونسان در همدان به کمپین ملی بهرفت پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید