رشد قارچ گونه موسسات بی هویت با عنوان سامانه ثبت نام فراگیر پیغام نور

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نو گفت:بسیاری از موسسات غیر مجاز و بی هویت با جعل آرم دانشگاه و وزارت علوم و استفاده از اطلاعات پرتال دانشگاه پیغام نور اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور نموده اند، که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

رشد قارچ گونه موسسات بی هویت با عنوان سامانه ثبت نام فراگیر پیغام نور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه از رشد قارچ گونه موسسات بی هویت با عنوان سامانه ثبت نام فراگیر دانشگاه پیغام نور اطلاع داد و گفت: متاسفانه در آستانه شروع دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور، بسیاری از موسسات غیر مجاز و بی هویت با جعل آرم دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استفاده از اطلاعات پرتال دانشگاه پیغام نور اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور نموده اند، که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

وی ضمن هشدار به کلیه داوطلبان دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور اضافه کرد: زمان و جزئیات ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد فقط به وسیله سایت رسمی سازمان آموزش سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیغام نور به نشانی www.pnu.ac.ir انجام می گردد.

وی یادآور شد: موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیغام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می نمایند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2234

به "رشد قارچ گونه موسسات بی هویت با عنوان سامانه ثبت نام فراگیر پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد قارچ گونه موسسات بی هویت با عنوان سامانه ثبت نام فراگیر پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید