سخنگوی فدراسیون فوتبال: ایراد فیفا به 80 مورد از مفاد اساسنامه کذب محض است

به گزارش مجله آزمون اول، امیرمهدی علوی مطلب منتشر شده در مجله دویچه وله آلمان را مبنی بر اینکه فیفا زمان اصلاح 80 مورد از اساسنامه را تا 16 خرداد ماه مشخص نموده تکذیب کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: ایراد فیفا به 80 مورد از مفاد اساسنامه کذب محض است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال با برنامه ورزش بدون ویرایش درمورد نامه روز آدینه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران درباره اصلاحات اساسنامه ای به صورت تلفنی تبادل نظر کرد.

علوی گفت: پیرو مصوبه هیئت رئیسه در 18 فروردین ماه امسال و با توجه به درخواست فدراسیون جهانی فوتبال پیش از مهلت قانونی، جدول زمان بندی پیشنهادی و مشروح مراحل انجام اصلاح و تصویب اساسنامه و همچنین مقررات انتخابی مجمع فدراسیون به فیفا ارسال شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فدراسیون در راستای شفاف سازی بارها اطلاع رسانی و اقدام نموده است، گفت: به عنوان مثال دبیرکل فدراسیون در مصوبه 31 فروردین امسال کل جریان را به طور کامل توضیح دادند.

وی توضیح داد: مراحل اصلاح اساسنامه به مذاکرات گسترده و تبادل نظر و تعامل احتیاج دارد که هم اکنون در حال اجرا است و طبق انتظارمان هم روز آدینه نخستین پاسخ رسمی فدراسیون جهانی فوتبال پیرامون پیش نویس تهیه شده دریافت شد و بلافاصله در اختیار کمیته نهاده شد تا فرآیند مربوطه طی گردد.

علوی این مطلب منتشر شده در مجله دویچه وله آلمان را که فیفا زمان اصلاح 80 مورد از اساسنامه را تا 16 خرداد ماه مشخص نموده تکذیب کرد و گفت: ما قطعاً نقاط عطف زمانی را رعایت می کنیم و اقدامات اصلاحی بلافاصله و در اسرع وقت انجام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال از ادامه جلسات فدراسیون برای اصلاحات سخن گفت و اضافه نمود: نمی توان زمان مشخصی را مشخص کرد اما اصلاحات و مذاکرات به سرعت در حال اجرا است و نتیجه نهایی و جزئیات را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی به رادیو گفت وگو گفت: اساسنامه به یک سند راهبردی فوتبال کشور برای سالیان آینده تبدیل می گردد و اعضای مجمع هم از 20 فروردین درگیر اساسنامه و پیشنهادات هستند اما شنبه هفته آینده به بسیاری از مسائل جزئی و پرسش های مطرح در این رابطه پاسخ داده خواهد شد.

علوی درباره تصمیم فدراسیون درباره برگزاری یا عدم برگزاری لیگ فوتبال مطرح نمود: فدراسیون بر اساس اعلام وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مجوز شروع تمرینها را داد و بعد از آن، زمان و تاریخی را برای فاز مسابقات ارائه کردند اما سازمان لیگ در کوشش است تا تک تک پروتکل ها رعایت گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11973

به "سخنگوی فدراسیون فوتبال: ایراد فیفا به 80 مورد از مفاد اساسنامه کذب محض است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون فوتبال: ایراد فیفا به 80 مورد از مفاد اساسنامه کذب محض است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید