سرما خوردگی سریعترین آبشار جهان

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: پایان موج سرمای قطبی که بخش های شمال شرق آمریکا و شرق کانادا را در برگرفته است موجب شد تا بخش اعظم آبشار نیگارا یخ بزند.

سرما خوردگی سریعترین آبشار جهان

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، به نقل از اسکای نیوز، آبشار نیاگارا در مرز کانادا و آمریکا یکی از جاذبه های توریستی این دو کشور اکنون بازدیدنمایندگان بسیاری به خود جلب نموده است که می خواهند مناظر بخش اعظم این آبشار مشهور را که یخ زده است ، مشاهده نمایند.

چهارشنبه شب به وقت محلی شرق آمریکا وقتی دما به منهای 37 درجه زیر صفر رسید پایان سرمای قطبی بر این آبشار مشهور چیره شد و بخش اعظم آن یخ زد. هرچند که از چند روز پیش بخش هایی از حاشیه های نیاگارا یخ زده بودند.

البته هنوز آب قسمت هایی از رودخانه نیگارا از این آبشار به پایین فرو می ریزد.همین طور سطح رودخانه هودسون نیز یخ بسته است.

چند روز پیش عکسی از آبشارا نیاگارا که کاملا یخ زده بود در سایت های اجتماعی منتشر شده بود که سپس معین شد این عکس متعلق به فوریه 2011 است. اما این بار ظاهرا ماجرای یخ زدن آبشار نیاگارا بر اثر سرمای اخیر صحت داشته باشد.

علاوه بر فیلم یخ زدن آبشار نیاگارا عکس هایی نیز از این پدیده را در این گزارش ارائه می کنیم.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2498

به "سرما خوردگی سریعترین آبشار جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرما خوردگی سریعترین آبشار جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید