سرپرست سپاهان: حاضریم با پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی کنیم

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد تا تیم فوتبال این باشگاه ملاقات حاشیه ساز با پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر را در استادیوم آزادی برگزار کند.

سرپرست سپاهان: حاضریم با پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، منوچهر نیکفر، رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان درباره ملاقات حاشیه ساز تیم فوتبال این باشگاه با پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار کرد: امیدوارم دادگاه استیناف رای کمیته انضباطی که به نفع پرسپولیس اعلام شد را برگرداند. دوست داریم در یک زمین بی طرف یا حتی استادیوم آزادی با پرسپولیس بازی کنیم.

او درباره آغاز مجدد لیگ برتر هم گفت: سلامتی اولویت اصلی است. اگر کوچک ترین ریسکی وجود داشته باشد پیشنهاد من تعطیلی لیگ است. نمی گردد با 9 بازی باقی مانده قهرمان لیگ را انتخاب کرد.

نیکفر همچنین درباره بازی های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم شرح داد: اگر این بحران برطرف گردد ما ترجیح می دهیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. اگر شرایط فراهم نشد، ترجیح می دهیم جایی که امن تر باشد بازی کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9499

به "سرپرست سپاهان: حاضریم با پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست سپاهان: حاضریم با پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید