ظریف: تروریسم مالی آمریکا مردم عادی را هدف می گیرد

به گزارش مجله آزمون اول، وزیر امور خارجه ایران در حساب شخصی توئیتری خود نوشت تروریسم مالی آمریکا مردم عادی را هدف گرفته است.

ظریف: تروریسم مالی آمریکا مردم عادی را هدف می گیرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، تروریسم مالی آمریکا که شهروندان غیرنظامی را هدف قرار می دهد محکوم کرد.

ظریف در حساب شخصی توئیتری خود نوشت: تروریسم مالی آمریکا علیه کوبا، چین، روسیه، سوریه، ایران و... به طور عامدانه غیرنظامیان را هدف قرار می دهد و کوشش می نماید به وسیله ارعاب مردم بی گناه به اهداف نامشروع سیاسی خود دست یابد. رفتار قلدرانه آمریکا اکنون شامل دزدی دریایی، رشوه دادن و باج خواهی است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در این پیغام توئیتری، توئیت برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا را بازنشر کرد که در آن گفته است: تحریم های امریکا علیه نهادهای دریایی ایران یکی دیگر از موارد نقض قوانین بین المللی است.

رودریگز در ادامه نوشت: اقدامات زورگویانه آمریکا علیه جابجایی نفت ایران بر روی مردم برادر [ما در] ایران و سوریه تأثیر می گذارد و صلح را در این منطقه شکننده تهدید می نماید (بیشتر بخوانید).

به گزارش فارس، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه شرکت های کشتیرانی و نفتی و تعدادی نفتکش را به فهرست تحریم های آمریکا علیه ایران افزود. دولت آمریکا اعلام نمود یک شبکه انتقال نفت ایران، شامل 16 شرکت، 10 فرد و 11 نفت کش را به فهرست تحریم ها علیه ایران اضافه نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2684

به "ظریف: تروریسم مالی آمریکا مردم عادی را هدف می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: تروریسم مالی آمریکا مردم عادی را هدف می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید