عبدیان: ملاک انجام تست های کرونا وزارت بهداشت است، نه جای دیگر، استقلال پتانسیل درآمدزایی دارد

به گزارش مجله آزمون اول، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد که ملاک انجام تست های کرونا، مراکز تحت نظر وزارت بهداشت است و سازمان دیگری نباید نظر بدهد.

عبدیان: ملاک انجام تست های کرونا وزارت بهداشت است، نه جای دیگر، استقلال پتانسیل درآمدزایی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی عبدیان پس از خروج از جلسه امروز (دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پیش از آغاز آن، مراسم معرفی بنده و آقای زبده شیرکوهی به سایر اعضا انجام شد و سپس به آنالیز مسائل باشگاه پرداختیم.

وی در مورد بحث هایی که در مورد ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا می گردد، گفت: ملاک قانون ما، وزارت بهداشت است. وقتی مرکزی را که وزارت بهداشت تأیید نموده است، جای دیگر نباید اعمال نظر کند و بگوید قبول ندارم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می گردد پرونده ملاقات آبی پوشان با پارس جنوبی جم به کمیته انضباطی ارسال می گردد، گفت: آقای احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه پیگیری می نمایند و وظیفه هیئت مدیره نیست.

عبدیان در واکنش به اظهارات حجت نظری دیگر عضو هیئت مدیره استقلال در رابطه با حرف هایی که در مورد قهرمانی های پرسپولیس مطرح نموده بود، گفت: هر کسی که صحبت نموده، خودش جوابگو خواهد بود.

وی دررباره بدهی های باشگاه استقلال گفت: اصل مسائل به غیر از ماجرای کرونا، اقتصادی است. یکی از معضلات باشگاه بحث های اقتصادی بوده و امیدوارم با راه حلهایی که می دهیم، حل گردد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد سفر مدیران باشگاه به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی گفت: هنوز قطعی نشده و اگر قطعی گردد اطلاع می دهیم.

عبدیان در مورد اینکه شاید استقلال به دلیل بدهی از سوی AFC از لیگ قهرمانان آسیا حذف گردد، توضیح داد: اطلاعی ندارم و باید از مدیرعامل باشگاه بپرسید.

وی بار دیگر با این سؤال روبرو شد که راه حل باشگاه برای حل مسائل اقتصادی چیست، گفت: نظر شخصی ام این است که باید درآمدزایی کرد و هزینه های باشگاه را داد. اگر چه قرار نیست طی 10 روز تا یک ماه آینده این اتفاق بیفتد اما باشگاه پتانسیل این را دارد که درآمدزایی کند و در درازمدت امیدوارم این اتفاق بیفتد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با مسائل کارگزار قبلی و فعلی باشگاه یادآور شد: مشکل کارگزار قبلی حل می گردد. کارگزار جدید نیز توانمند است و امیدوارم به باشگاه یاری کند.

عبدیان در پاسخ به این سؤال که آیا درباره بحث فنی تیم استقلال در جلسه هیئت مدیره صحبتی شد یا نه، گفت: درباره مسائل فنی نمی توانم نظر بدهم و صحبتی نیز مطرح نشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13579

به "عبدیان: ملاک انجام تست های کرونا وزارت بهداشت است، نه جای دیگر، استقلال پتانسیل درآمدزایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدیان: ملاک انجام تست های کرونا وزارت بهداشت است، نه جای دیگر، استقلال پتانسیل درآمدزایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید