علیپور پنالتی زن اول پرسپولیس در دربی

به گزارش مجله آزمون اول، شنیده می شود گابریل کالدرون تصمیم گرفته علیپور را به عنوان پنالتی زن خود در بازی فردا (یک شنبه) برابر استقلال تهران معرفی کند.

علیپور پنالتی زن اول پرسپولیس در دربی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر خاطرتان باشد، آخرین پنالتی پرسپولیس در دربی را علی علیپور زده است. در هشتاد و پنجمین شهرآورد تهران، تیم فوتبال پرسپولیس توانست با گلی که از روی نقطه پنالتی در دقیقه 22 زد، پیروز میدان باشد. بازی استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار شد که بعد از حدود چهار دهه، دو مربی خارجی روی نیمکت دو تیم هدایت آن ها را بر عهده داشتند.

دو تیم روز پنج شنبه 4 آبان 1396 رودرروی هم قرار گرفتند و در حالی که میانه نیمه اول، برابر پیش می رفتند خطای روزبه چشمی روی بازیکن پرسپولیس، قرمزها را به یک پنالتی رساند و ضربه را علیپور به گل تبدیل کرد. در تمام 60 دقیقه باقیمانده استقلال نتوانست به گل برسد و هرچند در دقایق پایانی نیمه دوم این تیم فشار آورد، اما این پرسپولیس بود که برنده از میدان خارج شد. حالا در آستانه شهرآورد شنیده می شود گابریل کالدرون تصمیم گرفته علیپور را به عنوان پنالتی زن خود در بازی فردا (یک شنبه) برابر استقلال تهران معرفی کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2945

به "علیپور پنالتی زن اول پرسپولیس در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور پنالتی زن اول پرسپولیس در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید