مجوز برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه ایلام اخذ شد

به گزارش مجله آزمون اول، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: با موافقت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم وزشی وزارت علوم، دانشگاه ایلام پیروز به کسب مجوز برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی برای دانشجویان این دانشگاه شد.

مجوز برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه ایلام اخذ شد

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه ایلام از سال 92 تا به امروز در مقطع کارشناسی علوم ورزشی و از سال 95 در مقطع کارشناسی ارشد این رشته دانشجو می پذیرد.

نعمتی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم دانشگاه ایلام، توسعه بهینه و اثربخش رشته علوم ورزشی و ارائه خدمات تکمیلی است و تا به امروز هم نسبت به جذب اساتید مجرب، گسترش فضا ها و تکمیل تجهیزات ورزشی مبادرت نموده، از همین رو، حوزه تربیت بدنی از شرایط مناسبی در این دانشگاه برخوردار است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اظهار کرد: با این وجود، تا به امروز داوطلبان رشته های علوم ورزشی در استان ایلام برای گذراندن آزمون عملی باید به دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه می کردند که این موضوع با محدودیت و دشواری های عدیده ای برای این افراد همراه بود؛ لذا با همراهی و مساعدت علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام و رایزنی ها و نامه نگاری های اجرا شده، در نهایت 15 دی ماه، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم وزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور مجوز برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی برای داوطلبان استان ایلام در این دانشگاه موافقت شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5290

به "مجوز برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه ایلام اخذ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه ایلام اخذ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید