محصص: تیم فوتبال امید از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدفش دریغ نمی کند

به گزارش مجله آزمون اول، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره شرایط تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: فضای مثبتی در تیم امید می بینم و به طور کلی خوش بین هستم.

محصص: تیم فوتبال امید از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدفش دریغ نمی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال امید به تایلند رفته و مراحل نهایی آماده سازی خود را برای رقابت با حریفات سخت خود پشت سر می گذارد.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از هیچ کوششی دریغ نکردند تا این تیم در بهترین شرایط تمرینات و مسابقات تدارکاتی خود را پشت سر بگذارد و در تایلند حضور یابد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال اعلام کرد: فضای مثبتی در تیم امید حاکم است که می تواند به موفقیت این تیم یاری کند. کار بسیار سختی در پیش داریم چرا که حریفان و رقیبان قدرتمند هستند، اما مسئله مهم این است که وظایف خودمان را به خوبی انجام بدهیم. من فضای مثبتی در تیم امید می بینم و با توجه به همه جوانب فکر می کنم باید از این تیم به شکل کامل حمایت گردد و به طور کلی به تیم امید خوش بین هستم.

محصص یادآور شد: کادر پزشکی، کادر فنی و روانشناس ورزشی هم اکنون با کوشش شبانه روزی در کنار تیم امید هستند تا این تیم به اوج آمادگی خود برای رقابت های سخت پیش رو برسد. تیم فوتبال امید ایران با توجه به اینکه در گروه سخت قرار گرفته است، کار دشواری را پیش روی خود داشته و مجموعه فدراسیون فوتبال و مسئولان در کنار کادر فنی و بازیکنان متحد شده اند تا بهترین نتایج کسب گردد. امیدواریم که پس از سالیان سال به هدف مان که حضور در المپیک است، برسیم. تیم امید بدون شک از هیچ کوششی برای رسیدن به هدفش دریغ نمی کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: با دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا از فردا در تایلند حضور خواهم داشت تا به عنوان مسئول فنی گروه D این بازی ها، عملکرد تیم های حاضر در این گروه را زیر نظر داشته باشم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5202

به "محصص: تیم فوتبال امید از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدفش دریغ نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصص: تیم فوتبال امید از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدفش دریغ نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید