محمد ترکاشوند: برای دریافت پول به منزل هدایتی نرفتیم، او به باشگاه پرسپولیس بدهکار است!

به گزارش مجله آزمون اول، محمد ترکاشوند، معاون پیشین باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که مسئولان این باشگاه هیچ وقت برای دریافت یاری به منزل هدایتی نرفته اند.

محمد ترکاشوند: برای دریافت پول به منزل هدایتی نرفتیم، او به باشگاه پرسپولیس بدهکار است!

به گزارش خبرنگاران، محمد ترکاشوند، معاون پیشین باشگاه پرسپولیس، در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره یاری های اقتصادی و هدایایی که حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس داده است، گفت: اگر یادتان باشد آقای هدایتی وقتی که من و آقای طاهری به پرسپولیس آمدیم یکسری یاری هایی نموده بود و اگر در جریان باشید من یک فیلم ویدیویی از شبکه پرسپولیس منتشر کردم که بعد از اینکه شرکت استیل آذین اسپانسر پرسپولیس شد و نماینده باشگاه پرسپولیس آقای شیرازی با ایشان قرارداد بست، یک قرارداد 10 میلیاردی با شرکت استیل آذین بسته شده بود. وقتی برای دریافت طلب مراجعه شده بود آقای هدایتی مطرح کرد که در دو سه سال گذشته خیلی پول به پرسپولیس داده ام و نامه اش را هم همه مردم در سایت ها دیدند. شرکت استیل آذین یک سربرگی منتشر کرد که ما پنج میلیارد و خرده ای یاری کردیم که این موضوع به دو سه سال گذشته برمی گشت.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر یادتان باشد آقای طاهری یک زمانی بیان کرد و شماره حساب باشگاه را داد که مردم هم یاری کردند. آقای هدایتی هم یاری کرد و آقای طاهری نیز حتی از آقای هدایتی در آن موقع به عنوان یک طرفدار خاص تشکر کرد. متأسفانه وقتی که آقای شیرازی برای دریافت طلب مراجعه نموده بود ایشان در یک سربرگ استیل آذین حتی هزینه سفر عتبات عالیات لیدرهای باشگاه را که در جشن سالیانه ایشان به آقایان قول داده بود و پاداش دربی و سکه هایی که گفته بود را در آن سربرگ آورده بود. البته در برنامه شب های فوتبالی سال گذشته آقای طاهری تمام مدارکی که در باشگاه ثبت شده بود آورد و ارائه کرد و همه هموطنان دیدند. اخیراً هم یک نامه ای به وسیله دادستانی منتشر شده که در آن نام برده شده است از کسانی که این پول ها و سکه ها را گرفته اند. تمام این هزینه ها و سکه ها و 200 هزار یورویی که به نام شخص تحویل داده بودند در باشگاه ثبت و ضبط است و تمام عزیزان دادستانی و بازرسی که به باشگاه پرسپولیس مراجعه نمایند، اسنادش موجود است.

وی درباره این موضوع که اینکه هدایتی گفته است که باشگاه برای جذب کاوه رضایی هم از او پول خواسته است و به نوعی پرسپولیسی ها پول را برنگرداندند و الان دادگاه گفته است که پرسپولیسی ها باید پول ها را برگردانند و به نظر می رسد مشکل خیلی عمیق است، مطرح کرد: من خودم به آقای هدایتی گفتم، که خودش باید تکلیفش را با طرفداران معین کند. در یک مقطعی که اسپانسر باشگاه نبود همه جا گفت که من یاری نموده ام. وقتی اسپانسر شد، نامه آمد که من پنج میلیارد و خرده ای یاری کردم و حتی گفته شده بود که به طارمی و یکسری از بازیکنان هم مبلغی یاری نموده است. آقای طاهری هم بیان کرد که این موضوع به باشگاه پرسپولیس مربوط نیست و ما قبول نداریم. این سربرگی که خود شرکت استیل آذین اعلام نموده، پنج میلیارد و خرده ای است که یاری کردند. در شرکت های دولتی چیزی که در اسناد شرکت ثبت شده است به عنوان یاری، نمی توان این مبلغ را به جای قرارداد اسپانسرینگ برگرداند. تمام این مبالغی که آقای هدایتی یاری نموده اند اسنادش موجود است و حتی در خبرنگاران هم منتشر شده است. در حساب باشگاه پرسپولیس هم اسنادش موجود است.

معاون باشگاه پیشین پرسپولیس درباره این موضوع که براساس اسناد شما می گویید که هدایتی پنج میلیارد یاری نموده است و براساس هدیه و پاداش ها چقدر به باشگاه یاری نموده است، گفت: هیچ مبلغی یاری ننموده است، تمام سکه ها و 200 هزار یورویی که به پرسپولیس داده بود و مبالغی که به طارمی و سایر بازیکنان داده بود در آن سربرگ استیل آذین پنج میلیارد و خرده ای است و با توجه به قراردادی که با باشگاه داشت الان چهار میلیارد و خرده ای به باشگاه پرسپولیس بدهکار است و پرداخت ننموده.

ترکاشوند درباره این موضوع که دادستانی گفته است باشگاه پرسپولیس باید 25 میلیارد تومان بازگرداند، گفت: این لیستش منتشر شده است. تنها چیزی که به باشگاه پرسپولیس برمی گشت، همان 200 هزار یورو، 400 سکه و مبالغی بود که به بازیکنان داده شده است، بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، وحید امیری، مهدی طارمی، رامین رضاییان. بخشی را هم می گفتند که بابت رضایت بیرانوند بود که این موضوع صحت ندارد. زمانی که ما بیرانوند را جذب کردیم خودش قراردادش را یکطرفه به دلیل عدم پرداخت تعهدات باشگاه نفت فسخ کرد و به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس آمد. الان نمی دانم چرا مطرح شده است که 500 میلیون بابت رضایت بیرانوند پرداخت شده است!

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع که هدایتی به این بازیکنان هدایایی داده است و این دوستان باید برگردانند، توضیح داد: من نمی دانم که باید برگرداند یا نه. من این لیست اسامی را که به وسیله دادستانی اعلام شده است، نام بردم. این هدایا و پول ها به ما پرداخت نشده و به باشگاه پرداخت شده است و این پول هایی که به بازیکنان پرداخت شده است تمام اسنادش در باشگاه ثبت شده و طبق آن لیست آقای هدایتی چهار میلیارد و خرده ای به باشگاه پرسپولیس بدهکار است.

وی درباره این موضوع که چطور ممکن است چنین فضایی به وجود بیاید تا آقای هدایتی فراتر از یک اسپانسر عمل می کرد و با بازیکنان و ... رفت و آمد داشت و در ارتباط بود و خیلی راحت در باشگاه حضور داشت، اعلام کرد: اگر به عقب برگردیم در زمان مدیریت آقای طاهری چنین اتفاقی نیفتاد که بازیکنان با آقای هدایتی دیداری داشته باشند و ما به بازیکنان بیان کردیم که اگر کسی به منزل آقای هدایتی برود و با یک طرفدار چنین جلساتی بگذارد به شدت جریمه می گردد. اگر یادتان باشد آقای طارمی زمانی که از ترکیه برگشت، نماینده او، آقای ابراهیمی گفت که هدایتی یک قول هایی به ما داده است، آقای طاهری هم گفت که اگر ما بفهمیم که چنین اتفاقی افتاده است، جریمه خواهید شد. در زمان ما چنین اتفاقی نیفتاد و بعد از رفتن ما بود که بازیکنان با آقای هدایتی جلسه گذاشتند. حتی در آن دربی معروف 4-2 که پرسپولیس پیروز شد، آقای هدایتی سکه ها را برای پاداش آورده بود و می خواست در رختکن به بازیکنان بدهد که آقای طاهری اجازه نداد و تعداد 100 سکه بین بازیکنان تقسیم شد. فردای روز دربی آقای طاهری گفت که ما این سکه ها را می فروشیم و به حساب باشگاه واریز می کنیم. این کار انجام و در اسناد باشگاه هم ثبت شد.

معاون پیشین باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع که هدایتی هم چندین بار بیان نموده که مسئولان باشگاه پرسپولیس به منزل من آمدند و گفتند که باشگاه مسائل اقتصادی دارد و مقدار زیادی پول خواستند که باید بازیکنانی را جذب نمایند و اینکه گفته است مدیران باشگاه از من پول می خواستند، خاطر نشان کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و ما به منزل او نرفتیم. فقط در یک بازی آقای هدایتی به تبریز آمده بود که مبلغ یک میلیارد تومان چک تضمینی همراه خود آورد. همان جا چک ها به حساب باشگاه واریز شد که به صورت امانی به باشگاه پرداخت کرد و بعد از اینکه با اسپانسر باشگاه (همراه اول) قرارداد بستیم این مبالغ برگردانده شد. در زمان آقای طاهری یک ریال هم خارج از برنامه و عرف باشگاه به حساب باشگاه نیامده است و هرچه بوده به حساب خزانه دولت و باشگاه پرسپولیس واریز شده است.

وی درباره اینکه سهند حبیب زاده که این روزها در باشگاه پرسپولیس حضور دارد با او نسبت خانوادگی دارد یا نه، اعلام کرد: ایشان هیچ نسبتی با من ندارد و توسط یک دوست مشترک به ما معرفی گردید. او در زمان حضور ما در باشگاه پرسپولیس به عنوان پیمانکار با این باشگاه کار می کرد. ما در استادیوم درفشی فر سه مکان را در اختیار پیمانکاران گذاشتیم که حبیب زاده مسئول زمین چمن مصنوعی کوچک بود و به عنوان پیمانکار در درفشی فر حضور داشت. ایشان پیمانکار چمن مجموعه درفشی فر بود، اما نمی دانم از کجا گفتند که او خواهرزاده من است! اگر هم اخیراً اتفاقاتی افتاده است، من از آن خبر ندارم. در زمان ما او یک پیمانکار بود، اما الان در مسند کار واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 801

به "محمد ترکاشوند: برای دریافت پول به منزل هدایتی نرفتیم، او به باشگاه پرسپولیس بدهکار است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ترکاشوند: برای دریافت پول به منزل هدایتی نرفتیم، او به باشگاه پرسپولیس بدهکار است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید